Translate

středa 26. února 2014

nové věšáky

Vítejte v naší koupelně:-)
Je to místnost, kterou jsme zrekonstruovali před 13-ti lety jako první. A tím, že byla jako první, na ní padlo docela dost peněz, takže jsme museli v konečných úpravách začít šetřit. Pvní, na čem jsme šetřili, byly věšáky na ručníky. Raději jsem je ani nevyfotila, ale byly plastové, původně bílé, po pár letech poněkud zežloutly a hlavně se na ně pověsily dva ručníky a to bylo maximum, co unesly. Dnes už vím, že šetřit na takové věci, která se každodenně používá, se nevyplácí. Léta jsem to řešila různýma přídavnýma nalepovacíma háčkama, ale to taky nebylo ono.....


Až minulý týden, kdy jsme jeli do Ikei pro novou kuchyň /o tom později:-)/, jsem tam spatřila něco úžasného. Tak rozhodně a rychle, jsem snad ještě nikdy nic nekoupila. Píšu rozhodně, protože jsem jinak strašně nerozhodný střelec, ale tohle mě tak padlo do oka, že snad nic lepšího jsem ani objevit nemohla:-) Bylo to přesně to, co naše koupelna už léta  potřebovala. Hned jsem věděla kolik kusů potřebuji a kam je přesně dám:-)


včera jsem se dočkala namontování. Konečně mám kam pověsit těžké župany, které před tím byly právě na těch nalepovacích háčkách, které jsem několikrát do týdne spíše našla na zemi než na zdi, a konečně je tu i místo na právě používané ručníky, na domácí oblečení.....
No řekněte sami:-)


Jsou kovové, takže základ úspěchu:-) Koupila jsem dva jednoduché a dva s mřížkou. Jeden jednoduchý jsem  umístila hned vedle umyvadla, druhý za dveře-mezi dveře a topnou spirálu. A ty s mřížkou jsem dala jeden nad pračku a druhý mezi topnou spirálu  nad normální topení a okno. Svojí velikostí sem padly jak kdyby byla koupelna připravená přesně na ně:-)







mějte krásný den
vaše Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat