Translate

pondělí 20. ledna 2020

První letošní příspěvek 2020...snídám!!!


Všechny vás v tom novém roce 2020 vítám

poslední dobou jsem přemýšlela, který první příspěvek vám v tomto roce nabídnu a vyhrál to tento.

Konečně se mi podařilo nastartovat tělo a vrhnout se do práce a jiných aktivit.
Já mám prostě v tom lednu strašně pomalý rozjezd, ale asi je potřeba po vánočním shonu vypnout, práci na pár týdnů odložit a věnovat se jen činnostem u kterých člověk relaxuje a které ho pomalu  nakopnou a dokopou zase k pořádné práci.


...a proč zrovna tento příspěvek?
Protože jsem si dnes splnila takové malé tajné předsevzetí a to, že začnu den ,alespoň dvakrát v týdnu, pořádnou snídaní!!!
A to se dnes zadařilo!!!!



Pro někoho běžná ranní rutina, pro mě vzácnost.
A to né proto, že bych na to neměla čas, ale prostě od mládí nejsem zvyklá snídat. 
Den začínám pouze kávou a to už opravdu dlouhá léta...Něco do sebe dostat dokážu až tak hodinu poté, ale to už jsem většinou v dílně....kde dělám a dělám...a až když mi začíná být špatně od hladu, teprve spěchám začít něco kuchtit a tak první moje pořádné jídlo je až pomalu pozdní oběd....

 Uznávám, že jít do dílny na několik hodin jen se šálkem kávy v břiše není žádná hitparáda...

..a proto ta změna...

...dnes jsem vynechala tu mojí první kávu a dala si místo ní pořádnou snídani a musím říct, že se mi pracovalo o dost lépe a o dost déle:-)
A tak doufám, že se mi tohle povede praktikovat alespoň dvakrát do týdne a později třeba  každý pracovní den...
...jinak tu kávu jsem si dala s chutí až teď k psaní příspěvku...
...a kdy půjdu vařit oběd? no to fakt nevim, protože jsem pořád ještě plná:-))) a tak to má asi být:-))


Mějte krásné dny, někde už konečně zasněžené, někde jen mrazivé. ...

Ať vám jde práce od ruky, já už tu pomalu začínám připravovat jarní novinky a jen připomínám, že objednávat keramiku z prodaného zboží můžete začít na www.fler.cz/lavender už od prvního února!!!

Pavla-Lavender

5 komentářů:

  1. Krásná snídaně! O víkendech snídám, ale v pracovní dny, kdy vstávám chvíli po páté a v půl šesté odcházím do práce to tak nějak nejde. V práci po šesté to jistí káva na rozjezd a pak když je čas, tak chleba s něčím... žádná sláva, ale jak to udělat při takovéhle pracovní době? Přeji ať se snídaňové předsevzetí podaří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tímto časem vstávání se ani nedivím...před x lety jsem vstávala ve čtyři a odcházela z domova před půl patou,tak přesně vím,o čem Vlasti mluvite.-)...teď vstávám přeci jen později,čas si řídím sama a tak bych toho asi měla vyuzit a trochu tu životosprávu zlepšit:-)...budu na tom pracovat:-)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  2. no,Pavli, tak trochu ma potesil Tvoj prispevok, bo som si myslela, ze to len ja som taka po vianociach, ze sa nemozem rozhybat. Ale je to presne ako pises, tym zhonom koncorocnym. Teraz uz pomaly premyslam, co noveho by som vytvorila z dreva, naberam chut a inspiraciu. Tak nech sa Ti dari v tvoreni Tvojej krasnej keramiky po cely rok!!Lubica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Lubico,jsem ráda,že to tak nemám jen ja:-)))ale asi je ten odpočinek potřeba,protože se pak zase hned lépe dělá a u mě pak těch nápadů přibývá víc právě v tom klidovém obdobi

      Vymazat