Translate

neděle 1. prosince 2019

1.adventní neděle 2019



..a je to tu..
máme zapálenou první adventní svíčku na adventním věnci nebo-li svícnu proroků
..svíce naděje a očekávání...
..a advent začíná...





...je to krásný čas, i když do štědrého dne zbývá ještě dost dní, shonu, práce, nákupů, pečení....¨
.. tak se alespoň dnes zastavme, zapalme svíčku a užijme si tento den v pohodě a klidu...



..mám ráda nazdobený stůl a změny..
.. mám několik ubrusů, které do vánoc ještě prostřídám..
...tento je jednoduchý, bílý a hlavně velikostí akorát na náš rodinný stůl bez nástavců...
Před vánocemi mám narozeniny-tudíž oslavu, takže přidávám minimálně jeden nástavec, čímž se stůl prodlouží a dávám pak ubrus červený a když přijde oslavenců více, tak dokonce nasadím do stolu dva nástavce, pak ale už musíme z obýváku udělat jídelnu a z jídelny obývák a to pak dávám krásný béžovo bílý ubrus dlouhý, takže můžu střídat podle potřeb.
Pořád mi tedy jeden čistý ubrus zbývá na štědrovečerní večeři a podle toho , který ubrus zbyde, tak ladím i tabuli.
Ale vždy je to u nás o červené , zelené a bílé. V tomto směru neexperimentuji a držím se klasiky.














..nevim na co jsem myslela, když jsem si kupovala adventní svíčky, protože zlatou přímo nesnáším a bohužel mi netrklo, že jsou právě zlatou popsané....
Takže mi to neladí, ale jestli někde uvidím jiné, tak určitě ještě vyměním a tyto použiji třeba někde venku na terase.-))
..
Takže moji milí, užijte si advent, jděte na procházku, uvařte si něco dobrého, otevřte si lahvinku vínka nebo si dejte dobrý svařáček a mějte se rádi
..
já jdu fotit novinky z pece a ještě dnes vystavím na fler
Pavla
zatím to ladí alespoň k těm perníčkům

3 komentáře:

  1. Moc se mi líbí aranžmá prostřeného stolu a vůbec - všechny fotečky jsou moc hezké, takové milé.
    Hezké dny, Pavlo!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé...to je hezky vyzdobený stůl. My jsme byli na horách,takže s výzdobou to moc neřeším,ale moooc se mi to líbí.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat