Translate

úterý 17. prosince 2019

Santova čepice handmade...


...vznikla opravdu rychle a na poslední chvíli...
každý rok pořádá náš házenkářský klub takový sportovní večírek , kde se sejdou naši svěřenci od mini až po dorostenky a my rodiče nastupujeme na hřiště proti svým dítkům a rozhodně je nešetříme, ale ani oni nás:-))..už to pociťuji na každé části svého těla:-)))
ale starší garda prostě bojuje co to jde a jsme každý rok lepší a lepší.-))
...
no a jelikož se tu sejdou většinou všechny děti klubu, tak se toho využívá a dělá se skupinová fotka na PF..čehož jsem se letos zhostila.
...
No a zadání bylo jasné...
všichni dres a santovskou čapku...
...


...byla jsem celkem v klidu, protože jsem věděla o dvou, které mám schované v šuplíku
/Potřebovala ji dcera jako hráčka klubu a manžel jako trenér klubu/
...tak jsem je dva dny před akcí vyndala a s hrůzou zjistila, že na manžela velikostně není ani náhodou...
...
tak začla rychlá akce...
...svůj rozdělaný červený svetr se mi zrovna dvakrát párat nechtělo (ale ta červená by byla přesná), a tak jsem musela začít inprovizovat.
Našla jsem na štěstí zbytky jak bílé, tak vínové a dala se do práce.
...


....rantl jsem upletla bílou na 75 ok jen hladce aby rantl vypadal  opticky větší a dále jsem pokračovala vínovou řadu hladce, řadu obrace a ubírala vždy po celém obvodu tak, aby mi to dalo přesně tento tvar do špičky.
poté jsem sešila a naštěstí našla i bambulku, která mi přišla na klasickou zimní pletenou čepici dost malá, ale tady na tu santovskou zcela dokonalá.
A tak vznikla čapka i pro mého muže
bez ní by snad ten házenkářský večírek nemohl ani začít:-)))...







vzniklo i několik fotek, z kterých jsem vyrobila pro klub pf , tak jen malá ukázka, jak takový večírek probíhá...občestvení zajišťují rodiče, každý přinese mističku cukroví a kdo je spíše přes maso, tak i třeba uzené.-)...pak je tedy horší s tím plným břichem hrát, ale nedali jsme se  a svým dětem se hrdě postavili:-)))
...tak zase za rok....-)




1 komentář:

  1. Santa Claus může jenom závidět! :-)
    Je vidět, že obě družstva hrála s nadšením.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat