Translate

čtvrtek 5. prosince 2019

zimní keramika aneb dnešní další várka...


...jak jsem slíbila, tak jsem dnes opět nafotila další várku a vložila na fler...
...mělo to stejný scénář, jako u předchozí várky, vše se prodalo během pár minut, ale přeci jen něco zbylo a to jeden truhlík viz. níže. Tak ten je ještě k mání, plus nějaké ozdoby.
Všem moc děkuji za zájem a všem nakupujícím za objednávky.
Dnes jsem naglazovala a  naložila další várku do pece, kde bude jedna věc nedomečková a to krmítko pro ptáčky v měděném odstínu.
Jestli tedy stihnu nafotit celou várku v neděli přes den, tak ještě v neděli večer vložím.
Vše pak najdete ZDE

 A tu další várku byste mohli čekat buď ve středu nebo ve čtvrtek příští týden, ale to ještě upřesním.
Dělám co můžu, čas ale běží rychle jedna várka se pálí tři dny a do pece se toho nevejde mnoho, takže už toho mnoho nebude. ...



hodně mi chodí maily s dotazem, jestli si můžete něco rezervovat, tak prosím ne.
 Takových dotazů dostávám hrozně moc.
Tak se omlouvám, ale do vánoc už  nechci nikomu nic slibovat. Nikdy nevím, co se mi do pece do jednoho výpalu vejde, nikdy nevím, jestli třeba něco nepraskne nebo mi nespadne a do vánoc už se nechci nikomu zavazovat, že někdo na něco čeká a já nebudu moci to splnit. 
Takže jediná možnost,jak si ještě něco ulovit je, sledovat moje novinky v mém profilu na fleru, pokud mě tam máte v oblíbených a zaškrtli jste si, že chcete novinky dostávat, tak kdykoliv do nich napíšu jakoukoliv informaci, tak vám to přijde na fleru vnitřní poštou a dozvíte se tak mezi prvními kdy vystavím např. další várku, atd...
Děkuji za pochopení a přeji vám všem krásný druhý adventní víkend:-)
Pavla














Žádné komentáře:

Okomentovat