Translate

pondělí 31. března 2014

IKEA u nás

Pomalu a jistě se začíná Ikea zabydlovat i u nás doma. 
Poslední rok jsem začla přemýšlet o nové kuchyni, ale znáte to, když si člověk představí, co vše to obnáší, tak jsem se zas do toho tolik nehrnula, i když jsem po jedné Ikeácké kuchyni dlouho pokukovala.
No ale když přišla Ikea s akcí 20% sleva na kuchyně, tak jsem zasedla urychleně k plánovači a během týdne jsem měla jasno:-) Kuchyň je vybraná, složená v pokoji pro hosty a čeká na ten den D:-)
  A jelikož jsme dostaly 20% zpět, vymyslela jsem si, že část kuchyně vneseme i do jídelny a tím to tak trochu hezky propojíme.
Na místě, kde bývalo kdysi piáno bylo dlouho  až moc prázdno, a tak jsme začali přemýšlet, co by se na to místo asi tak nejlépe hodilo. Měla jsem představu něčeho proskleného , zároveň s odkládací plochou, vysoké tak do 1,70 m. Nic takového mě ale nikde necvrnklo o nos, a tak jsme museli začít improvizovat.
Využili jsme slevy, kterou nám Ikea ze zakoupené kuchyně poskytla a zajeli jsme si pro tyto kuchyňské závěsné skříňky. Nevěřili by jste, jak to hned prostor zútulnilo. A navíc jsem si do nich konečně uklidila svátečnější nádobí, které bylo v běžné kuchyňské lince ohrožováno:-) Tím jsem tedy vyřešila prosklenou část, no a ta odkládací a zároveň úložná část nábytku přijde na zem pod skříňky. Bude to stará masivní bedna. Měli jsme jí leta v altánu na nářadí, ale tam jí byla trochu škoda a od doby, co baráček rekonstruujeme, tak mluvíme o tom, že pro ni určitě někde najdeme nějaké pěkné místečko...a tím bude právě místo v jídelně.  O dřevěné lavici zase až jindy, zatím je ve fázi broušení:-)






Žádné komentáře:

Okomentovat