Translate

čtvrtek 17. září 2015

čas na mé koníčky:-)

Všechny vás moc zdravím,
tak to vypadá, že nás léto začíná pomalu  opouštět a pro mě tak nastává jedno z příjemných období a tím je podzim. Miluji, když se začíná dříve stmívat, rodina se tak sejde u krbu a televize a každý si tu najde své, přesto všichni spolu. 
Já to mám tak, že v tomto období začínám brouzdat po netu, kde  objednávám vlny, abych měla právě na tyhle dlouhé večery, co dělat. 
Nedokážu jen sedět a koukat na telku, musím pořád něco dělat rukama. No a když jsem zaměstnaná háčkem nebo jehlicemi, tak po boku svého muže, snesu klidně i fotbal v televizi:-)

do tohoto vzorečku jsem se zamilovala, takže jsem jím uháčkovala hned dvě šálky a třetí nákrčník se už rýsuje:-)










šálky najdete i v mém obchůdku na fleru
Užívejte dlouhých večerů po svém a mějte se fajn
Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat