Translate

pátek 8. ledna 2016

Upleteno v rekordním čase:-)

Těsně před vánocemi mám narozeniny, takže pro gratulanty je vždy těžké něco vymyslet a na vánoce zas. Kdo má narozeniny, či svátek kolem vánoc, tak asi ví, o čem mluvím.  Prostě jsme vždy ošizeni:)  Letos jsem to tedy manželovi usnadnila a rovnou si přála k narozkám spoustu vlny.  Výrobu keramiky jsem přes vánoce a vánoční svátky  uzavřela a představa, že nebudu mít co tvořit, mě přiváděla tak trošku do rozpaků. Jak už jsem psala, televizi k životu nepotřebuji, ale jako kulisa je dobrá-když ovšem mám něco, s čím se zabavím. Ani si nepředstavujte, kolik tu mám po igelitkách rozpleteno svetrů a kabátů a šál a nákrčníků a čepic, bačkor, dek.....nic není dokončeno, hlavně, že motám:-) 
Ale já se k tomu jednou vrátím a buď to všechno rozpářu a udělám ze všech klubíček obří deku a nebo to prostě dokončím a začnu nosit:-) Sama jsem na to tedy zvědavá. 
S tímto svetrem to bylo ale jinak. 

K narozkám jsem tedy vlnu dostala, manžel spokojený, já spokojená, a pak už mi nebránilo nic k tomu-začít. Manželovo přání bylo, abych si udělala rolák, což mi pomohlo, protože jsem celkem nerozhodná a určitě by to skončilo zase u nějakého nákrčníku s čepicí, nebo tak nějak:-)
Pustila jsem se tedy do roláku. Začla jsem ZD na 60 ok a když jsem byla tak v půlce, tak jsem ho raději rozpárala a začla ho na ok 70. Mám ráda věci obtažené, ale u tohoto svetru by to asi nebylo úplně to pravé ořechové, tak jsem pro jistotu přidala a udělala dobře. 
Sama jsem nevěřila, jak to odsejpá.  Abych si nekomplikovala život, tak jsem zvolila jen hladce a obrace, tím pádem jsem mohla s dětma koukat na pohádky a nemuset si pořád  koukat pod ruce. 
Svetr jsem začla plést 21.12 a 31.12. jsem v něm už vyrazila na silvestrovskou procházku. 
Škoda jen, že to tak nemám se vším, co začnu:-)
A možná dojde zase i na tu čepici a šálu, neboť mi ještě pár klubíček zbylo:-)
Mějte se krásně, teď už jsem zase více viděna s hlínou v ruce, než s jehlicemi, tak se těšte opět na novinky-keramické.
Pavla



Žádné komentáře:

Okomentovat