Translate

čtvrtek 17. března 2016

Hortenzie

Doděláváme nově předsíň, a tak už vymýšlím, jak ji zútulnit. Nakupuji různé rámečky na fotky a nebude chybět ani kytka. Tu jsem si vždy přála v předsíni mít, ale do této doby ji nebylo kam dát. Předsíň prošla velkou změnou, o tom ale až jindy.
Když jsem tuhle vlezla do obchodu a tam na mě koukala tahle krásná hortenzie, tak jsem neodolala a musela ji mít. Dávat ji ven se mi zatím nechce, a tak se usadila zatím na této nové skříňce. 
A já jsem spokojená, poněvadž mám v předsíni kytku!!!! Uvidíme, jak mi tady dlouho vydrží, už tuhle jsem ji nějak zapomněla zalít a z krásné hortenzie byla rázem zvadlinka.
Na štěstí se napila a zase pookřála.





Tady mě hortenzie trochu inspirovala, a tak jsem pro ni vyrobila květináč na míru:-)

Zde je moje maličkost


No a tady ten květináč tvořím:-)
Mějte hezký večer, Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat