Translate

sobota 4. března 2017

přesazování pokojových kytek

...je činnost, kterou zrovna nemusím:-(
...ale pak z ní mám radost:-)
Sluníčko a jarní teploty mě donutily, abych jela koupit zeminu a nějaké pěkné čerstvé květinky a doma to trošku vylepšila.
Při pohledu na některé kytky si tak říkám, jak je možné, že ještě rostou. Ale většinou ty kytky, co už mají vyprahlý bal, tak rostou moc pěkně a dokonce mi i některé občas vykvetou:-)

Tady na schodišti jsem musela zasáhnout docela hodně a v podstatě jsem sem na okno pořídila úplně nové svěží kytičky. Ty stávající viz níže mi už delší dobu pily krev. Nekonečné výhony, velké části oschlé, věčně opadané ...no byl nejvyšší čas, to tady osvěžit:-)
a myslím, že se zadařilo:-)




Jsem tak trochu kovářova kobyla, protože si už léta říkám , že si vyrobím krásnou sadu květináčů různě velkých, ve stejném dekoru do bytečku, ale k tomu jsem se bohužel za ta léta, co keramiku vyrábím - zatím  nedostala. Takže sáhnu vždy po nějakém květináči, který byl určen pro někoho, ale při sušení třeba napraskl, nebo prasklo ouško , tak to mi tu většinou zbyde-ale aspoň něco:-)
No budu se muset polepšit!

No a řekněte sami, tohle jsem už na tom parapetu nemohla nechat, už se na to nějak nedalo koukat.
Takže jsem to všechno ostřihala, zdravé výhony jsem dala do vody vykořenit a zbytek šel do odpadu.
Květináče teď zdobí krásné svěží zelené kytky a  schodiště díky tomu zase prokouklo.
Ještěže máme v kuchyni dlažbu a tuto neoblíbenou činnost jsem tak mohla dělat doma v teple.
Mějte se krásně - od nás skoro jarně. Odpoledne mě čeká výsev do skleníku a v mezičase práce v dílně-jak jinak:-)
Pavla


Žádné komentáře:

Okomentovat