Translate

pondělí 21. ledna 2019

K zamyšlení...


objevila jsem tento citát nedávno někde a přišlo mi trefné přidat ho k této mojí fotce.-)
citát se dá vyložit více způsoby, ale pro tuto fotku mi přišel v tu chvíli velmi výstižný.
...
jak už jsem tu v předešlém příspěvku psala, začínám se opět více upínat k mé zrcadlovce, která dokáže zachytit chvíle okamžiku dokonale a na fotky z telefonu nemá.
..no tady jsem chtě nechtě ten telefon použít musela:-)))

jelikož je fotografování jeden z mých  velkých koníčků a o ten bych fakt přijít nechtěla, tak
 těchto chvil budu chtít v tomto roce prožívat víc a víc a ty velké věci, které nám příroda nabízí,  zase objevovat!!!
...
pracovně zpomalit, v přírodě dobíjet baterky a ve všem ostatním trochu přidat.-)
mějte krásný začátek týdne...konečně i s trochou slunečních paprsků:-)
Pavla



Žádné komentáře:

Okomentovat