Translate

středa 20. února 2019

Pletený povlak na polštář

Všechny vás moc zdravím a děkuji vám, za vaše komentáře a moc milé mailíky..to vždy potěší a zase mě to vždy utvrdí v tom, že psát blog je pro vás inspirující a pro mě ta správná cesta..
...když už nic, tak se tu aspoň "vykecám" a hned pak mám zase chuť do další práce.



...dny se nám sice už trošku prodlužují, ale večery jsou stále ještě dlouhé, a tak je potřeba si je něčím smysluplným krátit....
...já si je celou zimu krátím u pletení či háčkování hezky u rozpáleného krbu, manžel se vedle mě kouká na sport a je nám fajn...-)



....asi bych spíš měla dělat na daňovém přiznání, ale to je věc, do které se mi nechce...jako každý rok...a tak to nechávám  na poslední chvíli...
nemůžu si pomoc, ale pletení je přeci jen kreativnější a velmi odpočinková činnost, kort, když x hodin denně trávím v dílně a keramikuju, tak pak někde musím dobíjet baterky:)


...a teď už k tomuto povlaku...
ještě v únoru jsem měla tyto polštáře povlečeny do vánoční červené!!!
...vím, jsem ostuda...
ale zachránilo mě sluníčko, které před nedávnem začlo tak krásně a jarně svítit, že jsem hned červené povlaky svlékla a přemýšlela, kde mám ty jarní...
ty jsou samozřejmě v prvním patře ve skříni v pracovně...což mi v tu chvíli přišlo docela daleko, a tak jsem sahla do skříně v přízemí, kde mám zbytky klubíček a bylo to hlavně blíž:-)))
takže můžu říci, že tento povlak vznikl díky mé lenosti.-)


klubíček mám opravdu hromady, ani nevim, odkud je všechny mám...
ale pletu už od svých osmi let, tak to bude asi tím...:-)
pak taky sem tam něco rozpářu, sem tam si vyloženě zbytky klubíček koupím a sem tam jdu a koupím si úplně fungl nágl, něco z nich upletu a jelikož nikdy neodhadnu spotřebu, tak se pak nesmím divit:-)))
prostě jsem v té skříni našla tuto přízi - asi tak deset malých klubíček - a tak jsem si řekla, že zrovna z ní bude povlak dobrej...
a tak jsem se pustila do práce a za večer jsem měla hotovo...
...někdy si říkám, proč nepletu pomalejš, abych si to do těch večerů lépe rozložila, ale nemůžu si pomoct....jak si k tomu sednu, tak jedu..
bohužel tímto povlakem jsem ještě neskončila, takže další moje díla zase příště.-)
hezký večer všem
Pavla

4 komentáře:

  1. Na další díla se těším. Polštářek z lenosti je fajn !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zní to blbe,ale je to tak:-)další dílka už jsou,jen to přenést do blogu:) hezký den

      Vymazat
  2. Z "lenosti" vznikl parádní povlak v příjemném odstínu. Vlastně zjišťuji, že jsem nikdy pletený neudělala, jenom šité, takže mne Pavlo inspiruješ. Jen jsem v poslední době systematicky všechny zbytečky spotřebovala, na což jsem byla náramně pyšná :o).
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V té skříni mám taky hromadu šitých,které jsem si koupila na fléru ..dřív jsem si občas něco ušila,ale nebaví mě to tolik,jako to pletení...nebo mi to spíš nebaví skoro vůbec,-)...takže pořád vyhrává háček a jehlice:-)...a jsem ráda,že můžu inspirovat...to mě těší

      Vymazat