Translate

úterý 22. září 2015

kam se poděla "Malá farma"?

....taky se ptáte, kam se poděl pořad "Malá farma"?
Jsou tomu asi dva roky, co tento pořad běžel v televizi, vždy v pátek odpoledne. Moc rádi jsme k němu s odpolední kávou usedali a těšili se, co Betany s rodinkou vypěstovali, uvařili, jaká zvířátka jim na  farmu přibyla, jak jim roste malá....pak přišly prázdniny a s nimi i konec tohoto pořadu a po prázdninách už další díly nebyly. Škoda. I když bylo jasné, že to pro mladou rodinku musí být záhul, bylo mi líto, že to skončilo. 
Nedávno jsme ale jeli na Lipno a jelikož jsme se chtěli vyhnout Budějovicím i Krumlovu, tak jsme to brali obklikou a najednou po cestě byla odbočka na Kuklov. Tak jsme si řekli, že  když už v těchto končinách jsme, že se tam zajedeme podívat......

V Kuklově se nachází asi tak 5 baráků z nichž jeden je právě ten z již zmíněného pořadu. Nedá se přehlédnout. Vše je tu stejné jako v televizi, akorát smutnější. Vše je zarostlé, nikde nikdo, místnosti vybydlené....hodně smutný pohled. 
Tak jsem si tak říkala, kam se asi mladá rodinka poděla, kde jim je teď konec?



...to ví asi jen oni....
Z pohledu diváka mi je líto, že tento pořad skočil, ale z jejich pohledu se to tak trochu dalo čekat, musel to být pořádný záhul.
Statek, spousta zířat, natáčecí dny, malé dítě, spousta spousta práce....




Jsem ale ráda, že jsem to tu mohla vidět, hrozně mě překvapilo, jak třeba ten dvorek za vratama je malinkatý, v televizi mi to přišlo obrovské a vůbec je tu všude kolem málo místa, v podstatě se tu nedá ani kam jít.
No nic, třeba ČT najde další adepty a tento projekt pojede dál:-)
A jestli někdo víte, kam se Betany s rodinkou poděla a jak se jim des daří, tak mi to klidně napište:-)
Mějte se krásně
Pavla

pohled na zarostlý pozemek pod silnicí, kde kdysi bývalo spousta koz a jiných zvířat....


2 komentáře:

  1. Taky bych ocenila kdyby takový pořad běžel zase. Ale asi je to náročné. Třeba někdy.

    OdpovědětVymazat
  2. bethany s rodinkou teď žijí na farmě v jižních čechách http://www.terrafarma.cz/CZ/

    OdpovědětVymazat