Translate

středa 17. února 2021

Nová jarní kolekce - vázy - květináče

 


Za okny ještě mráz a sníh a v mé dílně už je cítit jaro
Jako každý rok přicházím s novou kolekcí, tentokrát jsem nechala barvičky odpočívat a dekorování jsem pojala více přírodně. 
Zakoupit si tedy můžete v tomto dekoru jak vázy, tak květináče různých tvarů a to vše najdete v mém obchůdku na fleru zde https://www.fler.cz/lavender
vybírat si ale můžete i v prodaném zboží, objednávky zatím ještě beru.-)



nové vázy nebo spíše květináče jsou ve vášce 39 a cca 29 cm. 
Ještě jedna větší čeká na výpal /zatím se mi ale do pece nevejde:-)/
na IG jsem nechala hlasovat, jestli je dělat s dirkou nebo bez a většina hlasů se přikláněla pro dirku. A tak jsem do těch větších dirky udělala a do těch menších do jedné ano a do druhé ne...
Bylo to taky z toho důvodu, že ta menší může opravdu posloužit jako váza pro řezané květiny u těch větších nádob už to bylo spíše zamýšleno používat jako květináč, který se vám bude krásně vyjímat někde u vchodových dveří, u lavičky, jako solitéra na terasu....a když vám do nádoby naprší , tak se nic neděje, protože díky odtokové dírce vám přebytečná voda odteče.
Pro přímé osázení doporučuji naplnit nádobu tak do půlky keramzitem a teprve poté sypat hlínu.








mrkněte tedy na mé stránky na fleru, kde si k vázám můžete zakoupit další různé květináče ve stejném designu
Mějte krásné dny
Pavla-Lavender


Žádné komentáře:

Okomentovat