Translate

pondělí 25. listopadu 2019

V lese pro větve a jiné poklady...


...do zimních truhlíků

Vůbec mi nevadí, že je inverze-u nás pošmourno a na horách hezky, protože já prostě miluju i tady to pochmurný počasí, a tak jsem vyrazila do lesa. 
Kdybych neměla ještě tolik práce a spousty jiných povinností a nebyla tak brzy tma, tak bych v tom lese mohla chodit od rána do večera.
Jak já  ty procházky miluju.
 Je tu tolik různých cest a tolik okruhů, srnky vám skáčou přes cestu, mufloni se tentokrát někam schovali /škoda,měla jsem zrcadlovku a byla na ně připravená, tak třeba příště.-)/.. za to stopy divočáků jsou tu vidět na každém rohu.
To jak je šedivo, ale občas se v té šedi objeví něco barevného-to miluju fotit. 
Vyloupnout z tý šedi prostě NĚCO!!!
...




...vyrazila jsem si tedy hlavně do lesa pro materiál, snažím se hledat pokácené nebo popadané stromy a z nich  mi pak neni líto větve střihat.
No a když najdu nějaký hezky zbarvený nebo tvarovaný klacek, tak to beru taky:-)
Ono se to určitě bude hodit.
Materiálu jsem si donesla dost a když bude něco chybět, tak ostřihám stromy na zahradě, těch tu máme dost a sestřih jim určitě neuškodí.-)


Terinka si to užívá se mnou...tak hlavně, že jsme nepotkaly divočáky
Když nám přeběhla přes cestu srnka, tak jsem jí měla na štěstí přivázanou
...to jsou vždycky nervy..to vám povím.-)
Stejně si ale vždycky říkám, že sem prostě jednou vyrazím bez psa, jen s foťákem, aby ty zvířata nikdo neplašil a oni se mi ukázali v celé své kráse, abych si je mohla zvěčnit.




...takže materiál by byl a hurá na zdobení truhlíků..









Mějte krásné předadventní dny
Pavla



4 komentáře:

  1. Mám les takřka za humny a jsem tomu ráda. Není nad procházkou lesní pěšinou. Jen v posledním čase mám trochu strach když vidím rozryté plochy od divočáků.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky to máme kousíček a taky se tam bojím chodit hlavně se psem, divočáky jsem viděla i na vlastní oči a ta rozhrabaná místa mě děsí. Takže když jdu se psem, tak jedině přivázaným...jinak mě všichni ujišťujou, že když bych tam byla sama, že divočák nezaútočí...tak nevim, co je na tom pravdy.-)...ale nemůžu si pomoct, když je tam tak krásně:-)

      Vymazat
  2. Pekný deň prajem :) Písala som Vám mail ohľadom možnosti spolupráce s Vašim blogom, ale asi to spadlo do spamu, keďže sa ku mne nedostala žiadna odpoveď. :) S pozdravom, Patrícia WP

    OdpovědětVymazat