Translate

sobota 30. listopadu 2019

vánoční cukroví 2019-ořechová kolečka ze zbylých bílků


Tento recept určitě využijete, protože kdo peče cukroví tak má vždy v lednici hromady bílků po skleničkách...a pak co s tím.-)


můžete udělat znémé sněhové pusinky a nebo vyzkoušet tento recept. 
Není můj, našla jsem náhodou na jiném blogu a přišel mi zrovna vhod, tak jsem hned pár bílků zdělala. 
Možná byste mohli udělat tyto kolečka z ořechů a nebo místo ořechů přidat kokos.


Takže recept vkládat nebudu, ale tady je odkaz s celým postupem.-)








..a jinak všem přeji krásnou poslední listopadovou sobotu.
Krásně to letos vyšlo..
...zítra 1.12.2019 nás už čeká první advent, ten nádherný čas, tak si ho všichni užijte a moc se nestresujte tím, že něco nemáte hotovo nebo že nestíháte...

Ani já nemám celý barák uklizený a načančaný, ale dělám to hezky postupně.

Zatím mám umytá ta okna, která zdobím  jak uvnitř, tak zvenčí, a pak postupně meju i ta ostatní hezkv v klídku.
A taky určitě negruntuju celý barák najednou, ale vždy udělám pořádně do hloubky jednu místnost a za pár dní se zase vrhnu na jinou...no ono v baráku je to stejně takový nekonečný příběh a ještě kort, když topíme v krbu..to by mohl člověk uklízet do nekonečna..
...hlavně hezky v klídku a v pohodě, žádnej stres.
...ani toho cukroví nemusí být tolik, stačí mít něco málo nachystané pro návštěvy, pro děti a určitě to není o kilech a desítek druhů...
A doporučuji více procházek v přírodě než v přecpaných obchoďácích, tomu se taky vyhýbám a vůbec to není špatný...vyzkoušejte to a nakonec uvidíte, že se svět nezboří, když strávíte den, dva v přírodě ..na horách...než gruntováním a nakupováním a pečením...
Srovnejte si hodnoty a uvidíte, že se ten předvánoční čas dá vlastně prožít v klidu a hezky 

Pavla
P.S: a jak jsem slíbila tak plním a oznamuji, že už zítra vystavím na fler dozy na cukroví, tácky, misky aj...a další pro vás schnou, tak můžete nakouknout

1 komentář:

  1. Moc hezké fotky s pravdivými větičkami!
    Příjemnou zítřejší první adventní neděli a krásný celý čas adventu.
    Hanka

    OdpovědětVymazat