Translate

úterý 12. listopadu 2019

Keramický tácek na vánoční cukroví a zápichy do truhlíků zasněžené


dnes spěchám s aktuálním příspěvkem, jelikož jsem právě toto zboží vložila na můj e-shop
 ZDE
tak pokud se vám líbí, tak můžete na fleru objednat.
Nové zboží stíhám zatím jen po troškách a zatím jen drobnosti
...
Objednávky ze září už dodělávám, tak když dodělám včas, tak bych ještě ráda vyrobila dozy na cukroví a další vámi oblíbené kousky se zimním motivem domečků.
Do vánoc už brát nové objednávky nebudu, ale myslím, že si ještě v dostupném zboží něco určitě vyberete.


Tyto zápichy jsou celkem velké, vyjímají se dobře v  nazdobených zimních truhlíkách za okny



tyto domečkové zápichy jsou o něco menší, ale též se hodí do truhlíků, větví, květináčů
též můžete nechat na mrazu, nic se jim nestane
tyčky u všech zápichů jsou bambusové, takže odolávají dobře vlhku
celková výška všech zápichů je cca 30 cm


tácek je svým tvarem a velikostí vhodný na vánoční cukroví, na sušené ovoce, na oříšky, aj...
opět jsem nadekorovala motivem zimních domečků, aby se vám hodil do sady, pokud už něco z této mojí keramiky  máte.-)























3 komentáře:

  1. Krása! Tácek už jsem okukovala na fléru, ale taková dóza na cukroví, ta by se hodila stoprocentně pokud budou, bylo by možné jednu si zamluvit?
    Přeji krásný večer.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, tácek už je prodaný:-) a dozy nechci slibovat. nebrala jsem na ně ani v září objednávky, protože mi loni i předloni dost praskaly...dělat bych je chtěla, protože má o ně zájem hodně lidí, ale zatim to časově nevychází..až se mi uvolní ruce, tak na nich začnu dělat a uvidim, kolik jich bude a když eventuelně budou, tak to dám vědět včas na všechny světový strany...tj...zde na blogu, na fleru, na instagramu i na fb:-))) s předstihem.-) hezký večer, Pavla

      Vymazat
    2. No jo, než jsem se rozhoupala tak byl tácek pryč, ale mám domečkový květináč na vánoční hvězdu, tak se budu těšit aspoň z něho a když se zadaří a ulovím dózu bude to jako bonus :)

      Vymazat