Translate

pondělí 9. prosince 2019

Druhý adventní víkend aneb dámská jízda na horách

...myslím, že tohle by měl absolvovat v té předvánoční době a v předvánočním shonu každý.
Všeho nechat a jet načerpat energii na hory, nadýchat se čerstvého vzduchu, pročistit hlavu a dát si taky trochu do těla...a to my si tedy daly...ušly jsme 14,2 km, dost převýšení, ale ty výhledy!!!...nádhera.-)
Děti s taťkou zůstaly doma a upekly mi zatím další druh cukroví...a tak to má být:-))

...abychom si to dostatečně užily, tak jsme vyrazily už v pátek ráno a udělaly dobře, protože počasí bylo pohádkové. Auto jsme zaparkovaly v Rejštejně a udělaly okruh přes Velký a Malý Radkov.
Když teď tak na ty fotky koukám, tak bych řekla, že jsou to různé fotky minimálně ze třech ročních obdobích, ale ne ne...všechny jsou pouze z pátka:-)
Nejprve bylo vše hezky omrzlé, pak se vyloupla modrá obloha a vše bylo ozářeno sluncem, pak jsme zažily i pod nohama křupající sníh, nadále krásný západ slunce a po něm následné opětné ochlazení a rychlé stmívání. Takže jsme docházely zpět do Rejštejna už s čelovkou...

cestou jsme viděly Radkovskou pec...

...hrad Kašperk, ten byl jak na dlani..

..a taky studánku...

...někde jsme zažily sníh a mráz...
...o kus dál zas slunce, teplo a modrou oblohu...

...a taky krásný západ slunce...

..nevynechaly jsme ani kapličku sv. Marie  v Předních Paštích..

...a závěrečný sestup k Vydře...
...a tady už začlo hezky přituhovat a dost rychle se stmívat...

Odtud jsme už musely dojít do Rejštejna po silnici...cca 2,5 km

... osvětlený Rejštejn...

..kde jsme přímo u řeky objevily moc hezký pension s restaurací, tak jsme toho využily a daly si tu po celodenním vejšlapu zasloužený ďáblík.
Bylo tu teplo, útulno a prázdno a naprosto výborná domácí kuchyně
...takže můžu jen a jen doporučit...otevřeno prý mají celý rok a jinak fungují od léta 2019..
takže je tu vše tak novoučké a příjemné a po té procházce to opravdu přišlo vhod

Po svíčkové, kterou jsem si dala jsme už sedly do auta a jely směr Kašperské hory, kde jsme měly ubytování...

...večer už to bylo o vínečku, svařáčku, pochutinkách a plánování trasy na další den.-)
Byl to super výlet a musim říct, že jsme za celou dobu nepotkaly ani živáčka...a to je potom balzám:-))