Translate

středa 18. prosince 2019

pletený set šedý...


..aneb..
..taky něco pro sebe.-)
Né že bych toho neměla málo k zachumlání, ale taky toho nikdy není dost:))
Trošku jsem v těch svých šálách a čepicích udělala pořádek, ty co jsem nenosila, tak pářu a snažím se spíše plést celé sety...když už si to na sebe vemu, tak ať to všechno se vším ladí, ne?.-)
Ono se někdy uplete něco, co vám přijde naprosto dokonalý, ale když si to pak vemete na sebe a vyrazíte s tím do mrazu, tak už to třeba tak praktické není nebo to nesedí tak, jak bych si představovala.
Ten vínový set, který najdete zde jsem si vyrobila k mému kabátku, který nosím jen do města ke kozačkám a mám k němu i kabelku...Ten jsem dovedla přímo k dokonalosti.-)
..
jenže pak mám ještě zimní bundo-kabát v tmavé vínové barvě , který nosím, když je fakt zima, nosím ho často a právě u něho jsem zjistila, že nemám žádný komplet, který by ladil a zahřál. Mám k ní samostatné chumlací šály, ale už k nim nemám čepici:-((...a naopak...
No a právě k němu jsem si  tedy udělala tento šedý set.
Tahle šedá barva se mi navíc bude hodit vlastně ke všem mým bundám a kabátům, takže je velmi variabilní, což je i praktické.-)
...



..no někdy si říkám, že někdo si rád kupuje boty, jiný kabelky a já zase ulítávám na těchto doplňcích..
mně stačí udělat si radost nákupem vlny a o zbytek se už  postarám:-)))















...no než sem to sem všechno napsala a zveřejnila příspěvek, tak jsem stihla tu jednu pletenou čepici rozpárat a tu jednu dole  uháčkovat:-))) nějak jsem zkoušela, zkoušela a zjistila, že mi ten tvar té háčkované padne nějak lépe.-)
...tak teď už jsem spokojená, setík jsem už několikrát vyzkoušela v praxi ...hřeje a hezky sedí...
...a možná budou i bezprsťáky, troška vlny zbyla, tak snad to bude stačit.-)




2 komentáře:

  1. No, paráda! Ach jo! Kdybych já neměla problém s nošením čapek. Tak se mi to líbí, jenže jak už jsem o nějaký ten příspěvek níže psala, čepice na hlavu je pro mne děs :-).
    Hezký den, Pavlo!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Buy Soundcloud Likes

    Why Buy Soundcloud Accounts from us?

    Since we are the most reduced value great quality administration. Numerous individuals say that your record is useless yet the records are the bad waste. In this way, we will state in the event that you need to get a decent quality record then we will propose purchasing from here.

    Please visit our service link: Buy Soundcloud Likes

    OdpovědětVymazat