Translate

pátek 15. listopadu 2019

V novém setu zachumlaná


Set jsem v týdnu dokončila, a tak nastal čas ho vyzkoušet. 
Dnešní procházku jsem potřebovala jako sůl.

 Jsem poslední dobou uvázaná jen k dílně a když nejsem v dílně, tak tu čekám na dopravce, aby odvezl balíky s keramikou. Odvoz další várky balíků jsem měla domluveno na úterý..dopoledne jsem ještě rychle dobalovala a pak jen čekala a čekala a dopravce nepřijel...stalo se to poprvé, ale zrovna teď, když jsem potřebovala dopravit zboží zákazníkům před tímto víkendem!!!
 Tak jsem sedla k netu a napsala slušnou stížnost přímo na geis...ty hned ve středu ráno zareagovali a řidiče kontaktovali, takže přijel odpoledne, ale byl to další ztracený den, kdy jsem tu zas musela čekat, protože prostě nikdy nevim, v kolik přijedou. 
Vše dobře dopadlo, všem zákazníkům stihli dopravit balíky už ve čtvrtek..všichni se mi ozvali, tak vím, že balíky došly v pořádku a já si tak mohla oddychnout. 
Jsou to ale nervy..dokud nemám od zákazníka zpětnou vazbu, že přišlo vše včas a v pořádku, tak jsem jak na trní....
Ve středu odpoledne pak proběhla malá předoslavička naší dcery, která oslavila své 16. narozeniny /o té ale jindy/, takže jsem se ven opět nedostala a jediný den - čtvrtek, kdy nemá dcera trénink jsme se v odpoledních hodinách vypravily spolu něco k těm narozeninám koupit. Né něco, ale zimní bundu, kterou už nutně potřebovala-děti rostou jak z vody a je celkem nadlidský výkon něco na ně sehnat, nebo to koupit od oka....prostě bez nich a bez vyzkoušení se to už neobejde. Asi tak v desátém obchodě konečně jeden zimní kabátek sednul, tak jsem si oddychla. No a když už jsme v tom obchoďáku byly /když nemusím, tak se obchoďákům tedy vyhýbám obloukem/..tak jsme si udělaly takovou dámskou jízdu, daly si tam spolu pozdní oběd, kávičku, nakoupily na víkendovou oslavu, hezky si popovídaly a  byl zase večer....





Takže dnes jsem se prostě sebrala, všeho nechala a šla ven. 
Zabalila jsem se do nově uháčkovaného setíku a vyrazila k řece...bylo to super...hlava vyčištěná, odpočatá, kostra protažená a i pár fotek vzniklo.-)
Dala jsem si pár podzimních kilometrů a díky tomu jsem opět měla chuť a sílu jít odpoledne do dílny a s modelováním pořádně hnout...
jojo..příroda je prostě čarodějka...s člověkem dokáže udělat divy.


no a co bych řekla k tomuto setíku?

Asi loni jsem si nakoupila tuto vínovou vlnu ,ale s množstvím jsem to tak  trochu přehnala:-))
 Už jsem si z ní upletla leccos, ale taky dost toho jsem stihla zase rozpárat, protože to ve výsledku a v praxi neplnilo úplně svůj účel. Což se prostě občas stane, když si vyrobíte nějaký ten kousek, ale při dodělání zjistíte, že se ta vlna na to úplně nehodí, že je třeba moc lehká a nedrží dobře tvar, atd...
No nevim jak vám pletařkám, ale mně se to stává dost často...Takže párání je moje další hobby:-)))
Takže jsem z ní pořád neměla hotovo téměř nic, ale klubíček se mi tu válelo dost a dost, a tak bylo už na čase vymyslet z ní něco velkého:-))...





...nedávno jsem si zase někde koupila tu vínovou lesklou, taky né zrovna v malém množství a když jsem pak při důkladnějším prohlédnutí zjistila, že je celkem slabá a výrobky z ní by dost trvaly, tak jsem ty vlny prostě spojila a začla háčkovat z dvojité příze.
A to já mám ráda, když to prostě rychle přibejvá...
...takže tento setík vyšel asi tak na čtyři večery a několik desítek gramů příze  a bylo hotovo.

Všechny pletařky ví, že na háčkované věci potřebujeme mnohem více příze , než na věci pletené, takže někdy je potřeba zvážit, jakou techniku použít, ale tady jsem věděla naprosto přesně, že jestli se chci těch klubíček zbavit, že prostě budu háčkovat a nebudu šetřit.
...na nákrčník té vlny padlo opravdu hodně, ale pořád mi ještě zbylo i na čepici - mojí první spadlou a dokonce i na bezprstové rukavice.
Ty jsou moje první!!! a jsou boží!!!
naprosto praktická záležitost, když potřebujete mít ruce v teple, ale zároveň manipulovat s mobilem, někde platit, atd.... tak pořád máte prsty volné...




...no myslím, že se setík povedl a konečně jsem docílila něčeho, co už určitě párat nebudu. 
Vyzkoušela jsem v praxi a vše sedí dokonale. 
Miluju, když se můžu v zimě bořit do šál a nákrčníků a miluju, když jsou robustní a to tento tedy je..
...když se nemusí šetřit a počítat každé klubíčko, tak se to tvoří jedna radost...








Mějte krásný večer a ještě hezčí víkend
Pavla


6 komentářů:

  1. Moc ti to sluší -set je moc pěkný.Jo kdo to umí nosit má vyhráno, já bych v něm vypadala jako .......

    OdpovědětVymazat
  2. Set je moc hezký a Tobě hodně sluší. Já mám problém s čapkami. Od mala je nemám ráda. Co se se mnou mamka nazlobila. Nákrčníky, šály to miluji, ale čapku néééé. A při tom se mi to tak na druhém líbí !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc vám Haničky děkuji...nepodceňujte se, myslím, že je to hlavně o tom, najít si ten správný tvar a střih čepice, která půjde k vašemu typu. Já si zimu nedovedu bez čepice představit-jsem totiž hrozně namrzlá a musim říct, že čepice nosím moc ráda. Ale ze zkušenosti vím, že né každý se v ní cítí dobře-moje mami má k čepicím vztah asi jako vy.-) ale zase to nahrazuje v zimě čelenkami a ty jí, musím říct, moc sluší...v těch bych zase navyšla já:-))) takže to každý máme jinak a jen stačí hledat a najít to, co nám padne.-) Pavla

    OdpovědětVymazat
  4. Slušíííí,moc hezká podzimní barvička...Ila

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásná barva Pavlo!A celý set je takový "muchlací", moc se mi líbí. Také nosím ráda zahalený krk, na hlavě mám ráda buď barety nebo ty převislé čepice, v tom se cítím bezvadně.
    Ála

    OdpovědětVymazat