Translate

čtvrtek 12. prosince 2019

bezprsťáky...aneb handmade dárečky pro mé blízké


Strašně nerada přípravy na  vánoce a dárky pro své blízké odbývám
...nejsem ten typ, co by letěl do obchodu 23.prosince a nakupoval hlava nehlava, hlavně ať něco mám...
Myslím si, že alespoň jeden ručně vyrobený dárek by měl obdarovaný pod stromečkem najít. Určitě to potěší víc, než jakýkoliv jiný drahý dar...má to své kouzlo a hlavně to vypovídá o tom, že jsem své blízké neodbyla, ale že jsem jim věnovala čas už jen tím, že jsem přemýšlela nad tím, co by se jim mohlo líbit a následně jsem tomu věnovala i pár hodin času, kdy jsem to" něco" vyráběla.
Ať je to keramika nebo nějaký doplněk na sebe.
Zde jsem propojila obojí:-)
uháčkovala jsem bezprsťáky a dárek ozdobila vlastnoručně vyrobenou keramickou ozdobou.-)



Strašně nerada svým blízkým něco nutím, ať je to keramika nebo ručně pletená šála nebo čepice, raději vyčkávám, až oni sami o to projeví zájem....pak zajásám a začnu vymýšlet, co by komu udělalo větší radost...co kdo využije více...
To mě pak baví moc-vyrobit něco, co nečekají, i když je to třeba jen drobnost

..tyto ručně vyrobené dárky pak balím i trochu jinak , než dárky ostatní, když už handmade, tak se vším všudy.-)




Tyto rukavičky jsem už předala, protože byly pro někoho, s kým už se do vánoc neuvidím a radost udělaly, takže mi i holky rovnou zapózovaly.-)
..no a na dalších věcech ještě dělám, ale co to bude, to už neprozradím.-)
Mějte se krásně a přípravy a dárky chystejte s radostí, s předstihem a bez stresu
Pavla








...a nebo ještě něco málo prozradím.-)
..a třeba tím někoho inspiruju:-)))




3 komentáře:

  1. Je jasné, že takové pěkné dárky udělaly radost. A to co jsi tak trochu prozradila na konec vypadá moc pěkně a inspirativně !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Pavli, ty bych taky brala ..... Marki

    OdpovědětVymazat