Translate

neděle 8. prosince 2019

2.adventní neděle...svítíme.-)


...je neskutečný jak to letí...
taky vám to tak přijde?
2.adventní víkend byl pro mě odpočinkový, tedy jak se to veme...
..... nic jsem nepekla, ani nebyla v dílně, ani neuklízela...
ale užívala si šumavského vzduchu a nachodila 30 km...takže úplně tak odpočinkový nebyl, do těla jsem si dala, to zase jo, ale tak trochu jinak, než jsem zvyklá z dílny...
Ten čerstvý vzduch mě zase nakopl, takže jsem ještě dnes rychle po návratu domů nafotila várku z pece a další várka, která mi tu zatím přes víkend doschla, jsem dala pálit na přežah, takže zase brzy něco vystavím...ta dnešní várka zmizela opět rychlostí blesku

..samozřejmě mám ze Šumavy spousty fotek, tak musím postupně. Ještě jsem si je ani nestačila prohlédnout, tak už se těším, až se v nich pohrabu a ty nej ukážu.-)
...
jinak během mého pobytu na Šumavě děti doma zamakaly a upekly dvojitou várku lineckého. Stačilo jim jen před mým odjezdem připravit těsto a je hotovo.
Takže máme už čtyři druhy!!!
A na vánoce bude co mlsat
...
Užijte si 2.advent a mějte se krásně
Pavla



















1 komentář: