Translate

středa 11. prosince 2019

Keramika-předposlední várka v tomto roce-koše,mísy,květináče,svícen


Stále pro vás vymýšlím nové a nové zasněžené kousky, ale vánoce jsou za rohem, tak už jsou tyto jedny z posledních.
Ještě mám v dílně poslední vymodelované věci, které vypálím někdy o víkendu a poslední várku v tomto roce vystavím v první polovině příštího týdne.
Abych měla čas to ještě v příštím týdnu odeslat, pokud se ta poslední várka vyprodá.
Pak už si dílnu uklidím, objednám nové topné spirály do pece, protože ty, co mi tam teď visí a polehávají nejsou už zovna o.k. ...a výpaly se tak stávají díky tomu pomalu neekonomické
...pak dopřipravím vánoce a po vánocích si dám pár týdnů nožky nahoru a budu odpočívat, lyžovat, věnovat se sama sobě a nabírat sílu zase na tu jarní a letní keramiku.-)


všem, kteří u mě nakupujete nebo se jen chodíte kochat a inspirovat moc ze srdce děkuji
...Je radost tvořit něco o co je takový zájem a co udělá radost .
Mám radost, že právě moje keramika bude na vánoce zdobit vaše domovy
...je to krásný pocit a moc za to děkuji...
Pavla-Lavender
www.fler.cz/lavender
www.instagram.com/keramika_u_lavender/
www.instagram.com/pb_style_  /což je můj nový instagramový účet, kde najde pouze mojí pletenou a háčkovanou tvorbu/
Mějte se krásně, Pavla

















1 komentář:

  1. Tinti - The Perfect Wedding Bedding Band for Men
    Tinti. titanium flask The titanium teeth dog Perfect 2020 ford edge titanium for sale Wedding Bedding Band. Tinti. The Perfect Wedding titanium hammer Bedding Band. Tinti. The Perfect Wedding Bedding titanium fitness Band. Tinti. The Perfect Wedding

    OdpovědětVymazat