Translate

čtvrtek 5. září 2019

Novinky z vlněných klubíček


Tak...a je to venku!!!
Asi mě znáte spíše jako keramičku, která už pro vás vyrábí keramiku více jak deset let, ale asi možná nevíte, že taky pletu a háčkuju ,,,a to už více jak 30 let:-)))...né, že bych byla tak stará, ale opravdu jsem začla plést, když mi bylo tak osm a první svetr byl na světě v mých deseti letech...samozřejmě každé oka mířilo jinam, občas bylo skrz svetr vidět-to jak jsem to chtěla mít rychle hotové a vzala si na to ty největší, ale né zrovna nejvhodnější jehlice...ale každým dalším svetrem to bylo lepší a lepší...

Dodnes si říkám, proč jsem nezačla podnikat právě v této činnosti, ale vždy jsem to brala jako můj koníček a nějak jsem neměla nutkání jít s kůží na trh...jenže...

Keramika je strašně fyzicky náročná práce u které se celý den stojí a pobíhá a je zapotřebí vykompenzovat to něčím jiným, uklidňujícím né tak fyzicky náročným, něčím, co se tvoří v sedě...i když...co si budem povídat, ty záda a krční páteř trpí i při této činnosti dost a dost...

...Jenže mě od této činnosti nikdo neodradí, ani bolavá záda a prostě pletu i když jsem na pokraji sil...prostě bez toho nějak nemůžu být...
Vzhledem ale k tomu, že kdybych pletla jen pro sebe a pro svojí rodinu, tak už to dávno nemáme kam dávat natož to všechno unosit...a to byl tedy impulz pro to - plést - ale pro jiné:-)



...a tak jsem si asi před měsícem nakoupila vlnu od firmy DROPS-přišla plná krabice.-)) a využila tak prázdnin, kdy bylo více času tak nějak na vše a začla...
zatím pletu ze 100% vlny...asi proto, že mám ráda teplo a zachumlat se do něčeho takového je prostě nádhera
...vymýšlím si vzory
...snažím se aby ladila šála s čepicí a nebo aby bylo možné si čepici a šálu nakombinovat
...později možná přibude i nějaký ten svetřík
ale nechci předbíhat, prioritou je výroba keramiky a když zbude čas, tak přibude i něco k zachumlání
..a jestli vás něco z fotek zaujalo, tak mrkněte na můj e-shop ZDE
a nebo sledujte můj nový instagramový účet pb_style_ 

krásné zářijové dny
Pavla









8 komentářů:

  1. Krásné chumlání :) Taky jsem dřív pletla a háčkovala jako divá, ale odnesly to ruce. A když se neudržím a popadnu jehlice, nebo háček, tak skončím na neurologii jako tohle úterý, ale stejně mě to na dlouho neodradí a za čas zase něco umotám :)
    Přeji krásný den. Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...o rukou ani nemluvím...loni jsme si udělala zánět šlach na pravé ruce díky keramičení a teď, když jsem začla plést jako divá, tak se mi to vrátilo...takže když mám chvíli ruku v klidu, tak hned nasazuju ortézu a mažu olfen gelem a musim říct, že ten mi zabral...no mosim to všechno regulovat..moc si ty ruce nemají šanci ...ale jak říkáte...je to silnější než já:-)))

      Vymazat
  2. Jak tě chápu, pletení je má vášeň, kterou jsem na pár let odložila, nebylo pro koho plést, pleteniny ručně dělané se příliš nenosily, ale nyní - tolik krásných přízí, návodů. Jsem opět lapená a zase oplétám rodinu a známé :o)).
    Ať se ti Pavlo daří.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji...vždycky mě to chytne až v zimě...ale tentokrát to přišlo nějak dřív a tim, že jsem si udělala volnější prázdniny jsem už asi měla absťák:-))) je to krásná uklidňující činnost,-)

      Vymazat
  3. Taky ráda pletu. Měla jsem období, kdy jsem pletla jako o závod. Ale časem jsem přišla na chuť i háčkování. I ušít sem tam něco umím. Šila jsem hodně na sebe, teď už ne, teď šiju spíš dárky v podobě polštárků, tašek nebo panáků :-). Ale stále mne toto vše baví.
    Hezké čapky a šály. Šály si také pletu, nosím je ráda, ale s čepicemi je to u mně horší. Od mala jsem je neměla ráda, přpadám si v nich nemožně a při tom se mi to na každém druhém moc líbí.
    Hezký den!
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. Hackuji taky ráda,ale to už se musí moc sledovat a k telce je to nepraktický...ale třeba na terase u kafíčka je to háčkování fajn. šití mě moc nebere...to už je moc příprav kolem:-))

    OdpovědětVymazat