Translate

pondělí 16. září 2019

Poslední možnost objednávek mojí zimní keramiky

Každý rok začínám vyrábět tuto zimní keramiku už v září.
Jelikož mi na ní chodí spousty objednávek, tak nemám jinou možnost. Chci, aby se dostalo na každého a já měla na výrobu čas.
Letos jsem si myslela, že budu brát objednávky až do října, ale za prvních 14 zářijových dní mi jich přišlo tolik, že bohužel budu muset objednávání stopnout.
Ještě tedy máte možnost objednat si do této středy 18.9.2019, poté budu muset zimní keramiku z obchůdku stáhnout a intenzivně se věnovat výrobě, abych to všechno do adventu stihla.
Keramiku s motivem zimních domečků si tedy můžete ještě zakoupit na mém e-shopu ZDE

od středy můžete objednávat už jen zboží skladem a nově i zimní doplňky k zachumlání, kterých ještě přibude...jelikož potřebuji prokládat výrobu keramiky a následné balení těžkých balíků s něčím hodně relaxačním a né tak fyzicky náročným ..čímž  je pro mě pletení a háčkování...a tak jsem si nakoupila krásná klubíčka a po večerech budu pro vás tvořit i něco z jiného soudku.-)
mějte krásné babí léto
Pavla-Lavender







2 komentáře: