Translate

neděle 24. listopadu 2019

Kefírová bábovka


Koupila jsem si novou formu, a tak jsem musela hned vyzkoušet.
Recept je opět můj vlastní-vymyšlený, ale dopadlo to dobře.-)
nevím, jestli vám sem mám recept psát, protože množství dávám od oka a nevím tedy čeho kolik, ale myslím, že pro ty, co pečou hodně, si s tím poradí.
takže tady je:

Kefírová bábovka 


cca hrnek cukru, 2 vejce, cca půl hrnku oleje
to vyšlehám metlou a přidám
kefír cca 0,5 l - normálně dávám mléko, ale teď jsem potřebovala zdělat kefír a tak jsem tam dala ten a bábovka je tím pádem potom taková více mokrá.
můžete dát ale klidně část kefíru-část mléka-nebo místo kefíru můžete dát kysané mléko, jogurt ..atd
to vše promíchejte a poté přidejte polohrubou mouku společně s práškem do pečiva.
té mouky dejte tolik, aby bylo těsto o něco hustší, než děláte třeba na palačinky.
no a to je vše
pokud chete mít bábovku dvoubarevnou, tak velkou část světlého těsta nalejte do formy a do malé části v misce vmíchejte kakao, zamíchejte a pak nalijte též do formy na těsto světlé.
peču v horkovzdušné troubě na 160 st. cca 45-60 minut

dobrou chuť





Žádné komentáře:

Okomentovat