Translate

pátek 8. listopadu 2019

V přírodě přírodně...zachumlaná


..viroza mě už téměř opustila, a tak jsem dnes vyběhla na chvilku ven do okolí.
Už delší dobu mám tento pletený set dokončený a už mi ho zbývalo jen nafotit, a tak, když jsem dnes viděla to pošmourno za oknem, tak jsem si řekla, že to je přesně to pravé počasí na to, fotit zimní doplňky:-)
kousek za naším domem jsem našla tuto úžasnou fotogenickou lavičku..no a to spadané listí to celé dokreslilo...super
to pak to focení šlo samo.-)
jen tedy za zády jsem měla několik paneláků a měla tak pocit, že na mě z každého okna někdo kouká, takže těch fotek nevzniklo mnoho, ale i tak stačí:-)



fotit keramiku nebo i tyto doplňky k zachumlání mě baví
...horší je, když si pak musím vzít tu věc na sebe a vyfotit v ní sebe...protože prostě nikdo jiný modelem po ruce není:-)))
Já prostě raději stojím za  fotoaparátem  než před ním.-)
Jenže u focení něčeho na sebe si myslím, že je dobré alespoň jednu fotku udělat i na někom pro představu, jaký to má tvar a jak to sedí.


čepice je zhotovena tak, že se dá ohrnout a nebo ne a nechat jí vzadu spadnout.
šála je dost dlouhá cca 190 cm
a jestli máte zájem, tak najdete v mém e-shopu ZDE








Žádné komentáře:

Okomentovat