Translate

pátek 29. listopadu 2019

Dobít baterky umí jen příroda


Jak já miluji svojí práci, která mi umožní volnost.
Jsem trošku workoholik, ale když se něco naskytne, tak umím s prací seknout a využít třeba krásného počasí, které za okny panuje a jít si to užít!!!
...


...a to bylo přesně včera...
dopoledne jsem balila další várku balíků, což teď dělám každý den a poté jsem měla v plánu si dát malou sváču a jít pokračovat v modelování, abych měle ještě co v obchůdku do vánoc nabídnout..
...jenže jak jsem tak nosila ty balíky před barák a zjistila jsem tak, že je venku jak na jaře, tak jsem prostě bez váhání i bez svačiny vzala foťák, vyměnila pracovní tepláky za trochu lepší tepláky a vyrazila alespoň na krátkou procházku. Čekala jsem dopravce, tak jsem si to déle užívat venku nemohla, ale i taková hodinka náramně postačila....


Bylo super, jak se honily mraky, občas i černé a najednou se z nich vyklubalo sluníčko a neskutečně hřálo a navíc občas něco tak nádherně nasvítilo, že se to nedalo nevyfotit.


domů jsem se vrátila celá nabitá energií, místo sváči si dala rovnou oběd a šla pokračovat do dílny zase v plné síle.
Koncem roku je každý den v dílně strašně náročný, už melu z posledního , všechno bolí, nejvíce se vždy vyšťavím právě u toho balení balíků, takže každá taková příležitost aspoň na chvíli vypadnout a změnit činnost mi neskutečně pomáhá a dá se to do těch vánoc vydržet.





...v lednu budu regenerovat, cvičit a odpočívat a nabírat sil na jaro...
na to se už těším, ale než to nastane, tak ještě něco vyrobím...
...už možná v tuto neděli možná až v pondělí budou vystaveny první vánoční dozy na cukroví aj...zatim ještě nevim, co se mi do pece vše z toho  vejde, to ještě upřesním.



...a jestli i vy už melete z posledního, tak vyzkoušejte přírodu.
Všeho nechte a prostě jděte - fakt to pomáhá.
dnes už tak hezky není, tak mi je úplně jedno, že budu keramikovat a možná i připravím další těsto na vánoční rohlíčky...
mějte krásné dny, Pavla




1 komentář:

  1. Workoholismus pro mě byl také velký problém ale dnes už třeba vím že to vlastně bylo asi potřeba. Protože pro děti dnes někde v akci když je dětská kosmetika tak s tím problém nemáme to koupit. Dříve jsme počítali každou korunu a fakt to teda nebylo nic jednoduchého, jen co je pravda.

    OdpovědětVymazat