Translate

pátek 1. listopadu 2019

Včerejší první mrazík...a pár citátů





miluju, jak se ta příroda ze dne na den mění
a to jsou přesně ty chvíle, co mě nenechávají v klidu a já to prostě musím zachytit ..i když tentokrát jen  na mobil
...


...bohužel tyhle výkyvy počasí mají i své stinné stránky...
..už několik dní jsem pociťovala, že na mě něco leze, ale pracovně jsem byla tak vytížená, že jsem neměla moc čas to řešit.
Dnes to na mě dolehlo v plné síle /nosohltan, dutiny, kašel, únava-podzimní klasika.../...takže jsem zahájila rychlou léčbu, neb zítra a vlastně celý víkend už musím zase fungovat naplno.

popíjím tedy zdravotní bylinkový čajík po mém a z vlastních zásob:-)

 do půllitru jsem si nakrájela trošku čerstvého zázvoru a přidala:
špetku divizny
špetku šalvěje
špetku majoránky
špetku květu bezu černého
zalila horkou vodou a následně osladila medem
vše by mělo zabrat na takovou tu podzimní rýmičku a zahlenění a začínající kašel,tak uvidíme
...močopudné to tedy je a rýma se taky spouští, tak snad ten můj lék zabírá,.)
...
nevim jak vy, ale než sáhnu po nějaké chemii, tak jdu nejdříve tou cestou přírodní...a ono to většinou klapne a taková léčba stačí
...
dnes tedy moc mouder a příspěvků ode mne nečekejte, ale přeci jen troškou přispěju
a to citátama

občas někde na mě nějaký vykoukne, tak si ty, co mě něčím osloví, poctivě ukládám do telefonu a jelikož už na mě asi měsíc mobil křičí, abych uvolnila místo, tak jsem při mazání spousty fotek - citáty našla.
takže si je s dovolením přepíšu sem a tím pádem můžu v mobilu smazat další soubory.-)



...
Požehnaní jsou ti, kteří vidí krásné věci na obyčejných místech, kde jiní nevidí nic
...Camile Pissarro...

++++

Jakmile přestaneš věřit, že něco zvládneš, ztratíš možnost to opravdu dokázat.
...Petr Casanova...

+++
Na každém dni je něco krásného. Jen je potřeba to najít

+++
Zapomeň na těžké chvíle, ale nikdy nezapomeň, co tě naučily

+++
Buď na sebe hrdý. Nikdo kromě Tebe neví, kolik síly, slz, odvahy a důvěry Tě stálo být tím, kdo jsi teď.

+++

Dělat, co máš rád, znamená být svobodný. Mít rád, co děláš, znamená být šťastný.

+++
Vždycky udělej to, čeho se nejvíc bojíš, protože jen tak se můžeš naučit růst.
...Caroline Myss

+++

Vykročit směrem do neznáma je mnohem lepší, než zůstat tam, kde nic není.

+++
Prožij své sny, ale neprosni svůj život

+++

Chceš-li létat, musíš nechat za sebou vše, co tě táhne dolů

+++

Velký cíl dává životu velký smysl

+++
jak pravdivé a ze života...mám jich spousta, tak další, zase až jindy
Mějte krásný večer a následný víkend
Já se jdu kurýrovat, abych zase mohla fungovat.
Pavla





Žádné komentáře:

Okomentovat