Translate

středa 20. listopadu 2019

Keramika-moje vášeň, můj rukopis, moje know how


Ze všech těch zářijových objednávek je tohle jen malá hrstka

Ale když to tak vidím pohromadě, co dokážu vyrobit a hlavně co dokážu vymyslet... tak jsem na sebe pyšná:-)

+++
chystám pro vás jeden opravdu velký příspěvek-takové malé ohlédnutí za mojí desetiletou praxí keramičky, takže dnes už se více rozepisovat nebudu.-) a nechám si to psaní až na nějaký pochmurný podzimní den.-)

Ani na to nemám momentálně čas, protože to, co vidíte na fotce musím jít zabalit
jsou to jedny z posledních objednávek, které mi v září přišly, další várka na přežah je v peci a úplně poslední objednávka ještě schne..takže úplný finiš to ještě není, ale pro mě je finiš už jen to, že mám vše vymodelovaný...teď už jde jen o to, jak se mi to vejde do pece a na kolik výpalů mi to ještě vyjde...vidím to tak, že úplně tu poslední zářijovou objednávku stihnu odeslat někdy příští týden, takže do adventu budou mít všichni všechno doma!!!
...


pak vyrobím ještě něco na přání rodinných příslušníků a k tomu už začnu vyrábět věci nové, různé, co mě napadne a co pak vystavím na fler přímo k prodeji.
To už bude pro mě taková oddychovka-nemuset-ale chtít!!!
...


..hodně mi chodí dotazy na to, jestli si můžete ještě objednávat nebo si aspoň něco rezervovat-tím hodně lidi myslí dozy na cukroví, které ještě nemám....atd...
Tak prosím NE
Budu se snažit toho stihnout vyrobit do vánoc ještě hodně, abyste ještě měli z čeho vybírat
budu se snažit vyrábět to, o co máte největší zájem

jen už nechci být nikomu zavázána-jestli mi rozumíte

do vánoc už toho času moc nezbývá a vzhledem k tomu, že si taky sama budu chtít užít advent, trošku si to tady doma taky nazdobit, uklidit.. s dětma péct cukroví a hlavně začít trochu odpočívat, tak mi nemůžou viset v dílně další nové seznamy s tím, co ještě musím.

Ono se to má tak...když budu vyrábět to co já chci a to co budu stíhat a třeba mi něco z toho praskne, tak se nic nestane...ale když budu muset vyrábět uhrazené objednávky a něco mi praskne, nebo se najednou rozbije pec-/ty spirály, co mi tam už visí na vlásku chtějí nutně vyměnit/ tak začne pro mě stres...píšu vám to pro to, že jsem to tak zažívala celé ty roky před tím, kdy jsem poslední objednávky posílala ještě třeba 20. prosince celá spocená, vystresovaná, a pak měla ještě stres z toho, jestli to stihne pošta doručit...a to už právě zažívat nechci.

Kdykoliv budu vkládat něco nového do vánoc na fler, tak vás o tom budu informovat den předem
tady na blogu, na instagramu i na fleru!!!


Zde je jen malá ukázka toho, jak to tady vypadá od září do vánoc tak dvakrát týdně, týden co týden.
Ještěže ty kytky za okny pořád hezky kvetou, protože jsem se ještě k podzimní výzdobě nedostala a nedostanu, tak asi rovnou pak udělám tu zimní.-)
a na to už se moc těším.-)


4 komentáře:

  1. Určitě je moc dobře, že sis určila pro sebe jakýsi řád. Vytváříš krásné věci, baví Tě to, ale je to i o tom, aby to nebyla stresová záležitost. Jistě bys ráda vyhověla všem, jenže někde ta hranice prostě být musí.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Pavli, jsou to opravdu nádherné kousky, jeden hezčí, než druhý. Miluji zasněžené domečky, stromy a lampy, takže toto spojení je dokonalé. Za každým výrobkem, než se dostane ke koncovému zákazníkovi, je pořádný kus práce. Pavli, jsi moc šikovná.
    Přeji krásný a snad i klidný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši moc děkuji za tak krásná slova a i tobě přeji krásný víkend, Pavla

      Vymazat