Translate

pondělí 20. dubna 2020

krásy jara na českém venkově-Skořice v Podbrdí


JARO

...pro mě nejkrásnější období  - ta příroda je tak rozmanitá a barevná, prostě balzám na duši...
...samozřejmě jsem fotoaparát vzala sebou, a tak vám můžu trochu té krásy alespoň takhle zprostředkovat.
..i když soucítím se všema alergikama /jednoho mám doma, tak vím, o čem mluvím a na sobě jsem letos poprvé také nějaké známky alergie pocítila/, tak mě to přesto neodradí do přírody vyjet a kochat se všema těma rozkvetlýma stromama a vším , co zrovna kvete kolem rybníků a na polích...
A kdy jindy s alergikem vyrazit, než přímo po dešti, kdy se pyly spláchnou a vzduch se alespoň na chvíli pročistí..to se prostě musí využít.-)



..na venkově si procházky a focení užívám o to více, protože tu člověk najde tolik druhů ovocných stromů i divoce rostoucích...
..zjistila jsem, že nemám problém stromy podle tvaru, listů a květů rozpoznat, ale když jsem dala kvíz našim dětem, tak jsem zjistila, že jsou tímto tématem naprosto nepolíbeni:-))
tak jsem jim přerušila jejich zrovna rozpovídané společné téma o nějakých Narutech a začla je vzdělávat v přírodovědě:-)))...když máme tu karanténu a  je holt  to "home" vzdělávání:-)))...
..ale moc jsem nepochodila...
... prý je to všechno stejný a až to prý bude mít plody, tak mi přesně řeknou, co je co:-))) 
................
tak se pokochejte a já se zase brzy ozvu.-)
Pavla























5 komentářů:

  1. Pavli, kochám se. To jsou tak nádherné, rozmanité fotky, prostě je vidět, jak je na vesnici krásně. Z fotek vyzařuje neuvěřitelná pohoda.
    Přeji klidné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to moc příjemné pokoukání. Jedna fotka hezčí nežli druhá !
    Pěkné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,Hani:-)...ne nadarmo se říká,že příroda umí léčit

      Vymazat
  3. Krásné fotky, v přírodě, různě po okolí, stačí jenom mačkat spoušť - tolik krásy kolem dokola...

    OdpovědětVymazat