Translate

úterý 29. října 2019

novinky z pece-nové zápichy a ozdoby..


dnes jen krátký příspěvek o tom, že jsem dnes nafotila nové ozdoby a zápichy a vložila na můj e-shop
prodávají se celkem rychle, ale jestli mi zbyde ještě do adventu čas, tak ještě nějaké vymyslím a vyrobím.
Zatím stále pracuji na objednávkách ze září a tento týden budu odesílat dalších asi dvacet balíků, abych si uvolnila místo a mohla pracovat na dalších.
...
zatím to jde dobře, vypadá to, že do adventu stihnu vyrobit a odeslat vše, tak se jen modlím, aby se o mě nepokusila nějaká virozka a plány mi tak nepřekazila...jelikož úplně fit nejsem, ale zatím držím.
...
tak já jdu už dnes odpočívat a nabrat sílu na to zítřejší balení balíků, ať se to zas někam posune a vám přeji krásný večer
Pavla





















Žádné komentáře:

Okomentovat