Translate

čtvrtek 10. října 2019

podzimní zdravotní procházka a následný večer se zpěvačkou Anouk



Dnešní příspěvek je už podzimní z dnešní procházky kousek od nás.
Tahle procházka byla pro mě spíše zdravotní, neb patřím k těm, kterým se migrény nevyhýbají, spíše naopak...zaútočí na mě každý měsíc a trvá tři dny.
Jelikož už jsem vyzkoušela všechny možné léky na bolest, tak vím, že cpát se práškama nemá moc smysl. Takže si hned v začátcích beru jeden a jsem vděčná, že je bolest alespoň na pár hodin utlumena. V tý chvíli se snažím něco udělat nebo vyběhnout do přírody na vzduch a ve zbylém čase se snažím odpočívat, nejlépe někde v klidu a ve tmě.
Kdo zná, tak chápe:-(

Dnes jsem ale tu procházku stihla a byla jsem za ní moc ráda. Není nad to mít psa, který vás vykope, i když se vám zrovna dvakrát nechce.
Ten podzim tak nabíjí tou svojí paletou barev.

Taky jsem v mezičase stihla chviličku dělat v dílně než přišel další atak

...teď večer už je zase trochu lépe, tak si tu tak odpočívám a pletu, když se v tom v telce ozvala reklama-do teď vlastně nevím na co ta reklama je /a to už jsem jí slyšela a viděla hodněkrát/, ale hlas té zpěvačky mě už dlouho nenechává v klidu.
A tak jsem si nedávno nechala od dětí stáhnout do mobilu aplikaci, která mi rozpozná z rádia i z telky hudbu a kdo jí zpívá.
No a když začla ta reklama s tou písní, tak jsem hned aplikaci použila a dozvěděla jsem se, že je to 

zpěvačka Anouk s písní It´s A New Day

prostě mě ten její hlas vzal u srdce
takže tady je ukázka a určitě až si to poslechne, tak se vám ta reklama vybaví...možná na tom budete o něco lépe než já a vybaví se vám i to, na co ta reklama vlastně je




a díky malému hledání jsem se naučila poslat si odkaz z Youtubu přímo do blogu...takže paráda:-)))


mějte krásný večer a ať vás netrápí migrény, tak jako mě
Pavla














no a tuto fotku níže jsem si nechala až nakonec. Kvalitou je strašná, je to focený mobilem a několikanásobně přiblížený, zato obsahem je to dokonalý.
Stádo muflonů
podotýkám, že jsme kousek od města, ale máme tu takovou divočinu, že když jsem to stádo zahlédla, tak ve mě pořádně hrklo...až tak, že se mi migréna rázem vrátila.
Na štěstí jsem měla psa přivázanýho, jinak nevim, kdo by vyhrál:-(
To že tu takovou divočinu máme, o tom vím moc dobře. Už jsem tu několikrát viděla běžet obří divoké prase, srnky tu přebíhají normálně přes cestu, o zajících ani nemluvím, už jsem tu viděla i muflony-kdysi dávno-ale jen dva
Tohle stádo mě opravdu vyrazilo dech...bylo jich tam snad dvacet a když nás zaregistrovali, tak se tak pomalu začali seřazovat a nejspíš čekali na to, co uděláme..a co pak v zápětí udělají oni
...tak jsem si tu podívanou tiše vychutnávala, byla to parádní podívaná, až jsem litovala toho, že jsem neměla u sebe zrcadlovku...to by pak fotky byly o něčem úplně jiném:-)




Žádné komentáře:

Okomentovat