Translate

úterý 15. října 2019

malé nahlédnutí do mé dílny


Takhle to v mé dílně vypadá, když vypálím dvě várky a už se tam nevejdu. V regálech už schnou další objednávky, v dalších regálech je zase keramika po prvním výpalu-přežahu, tak prostě chtě nechtě musím alespoň jednou týdně zakleknout, výrobky spárovat podle faktur, zabalit a odeslat.
Což je práce na celý den a na jeho konci jsem totálně K.O.
na jednoho člověka je toho až až, ale těší mě, že se vám moje keramika líbí a dělá vám radost.
Takže zatnu zuby a vyrábím.
Je to jen troška ze všech přijatých objednávek za září, tak myslím, že z dílny se jen tak do vánoc neuvolním.-)
Ale z let minulých jsem už na to i celkem zvyklá.
Za to, že ještě držím pohromadě a můžu dělat, vděčím rehabilitačním sestrám. U nich jsem už jako doma.-)



..pokud je tu někdo, kdo má u mě objednávku, tak prosím o strpení. Snažím se termíny dodržovat, ale při tom množství, které tu mám, je to někdy nadlidský výkon.
S výrobou postupuji systematicky tak, jak mi objednávky přicházely, na nikoho nezapomenu a věřím, že do adventu budu se vším hotová a vy si tak zimní keramikou budete moci vyzdobit domov.
Přeji krásný večer, já už mám pro dnešek padla a jdu odpočívat:-)
Pavla-Lavender







Žádné komentáře:

Okomentovat