Translate

pondělí 28. října 2019

Na 28. říjen jsem si naplánovala....



...nicnedělání...
:-)))

pro mě slovo "nicnedělání" znamená 
...snídani do postele s konví čaje a dobrou kávou a válet se až do oběda...
...plést...
...uvařit dobrý oběd...
...upéct dobrou buchtu...
...plést...
...zapnout si přes den televizi s nějakým hezkým filmem-což nikdy přes den nedělám!!! 
...plést...
...dát si dobrou kávu s mým mužem...
...malá procházka s naším psem...
...uvařit si dobrý čaj a k němu si dát dobrý zákusek...
...zahrát si s dětmi deskové hry...
...uvařit dobrou večeři..
...nebo spíše zajít si někam na večeři...
...zapálit svíčky , v krbu, kouknout na nějaký hezký film a trávit večer s rodinkou...
...dát si sklenku dobrého vína a nějaký francouzský sýr...
...nohy nahoře a plést...
...
takhle nějak bych chtěla zažít moje nicnedělání v den státního svátku

...jenže...



...asi "nicnedělat" neumím a trošku se mi ty plány zvrtly:-)))

...pletla jsem chvilku...
...snídaně tedy byla:-))...
...dobrou kávu jsem si dala...
...koláč jsem upekla...

...k obědu uvařila játra s rýží a dýňovou polévku, takže  pár členů naší domácnosti bylo skoro o hladu:-)))...nojono na  kachnu se zelím jsem nakoupit nestihla:-)))

...k večeři jsem ohřála buřtguláš ze včerejška...
..pár členů naší domácnosti si raději dalo rohlík se salámem:-)))
/mluvím především o dětech-né vždy se jim člověk trefí do vkusu, ale kdybych se jim měla trefovat do vkusu, tak jíme tak tři jídla opakovaně...
...zítra si to vynahradíme...v plánu jsou těstoviny:-)))

...deskové hry se nekonaly, jelikož dcera dala přednost kinu s kámoškama a synek jel jezdit do lesa-nebo spíše skákat na výmolech...
...no a já místo toho abych si dala nohy nahoru, tak jsem opět skončila v dílně a půl dne glazovala a párovala další hotové objednávky

..pak něco málo úklid zahrady...
...tři pračky prádla...
...hodinku mi zabralo párování dětí ponožek...
..i to žehlicí prkno jsem na chvíli vytáhla...

ale...

...večer už si užíváme...
...nohy mám nahoře...
...svíčky svítí...
...káva a vínko taky je.-)...


..no a pletení mi nesmí chybět v ruce...


...mám nakoupeno do zásoby několik barevných klubíček na celou zimu...
...nudit se tedy určitě nebudu.-)...
...jen musím vždy vymyslet, co z každé té barvy vyrobím...
...tak z této béžové už dokončuji šálu..
..další barvy vám ukážu zase jindy...



...včerejší  snídaně v trávě...
...to ještě bylo teplo...




...už mám kus, ale ještě kus chci, aby byla hodně dlouhá a já v ní hezky zachumlaná...
...pletu na desítkách jehlicích, což mě baví...
a spojení vlny a alpaky je super


...dnešní snídaně doma...
venku se nám ochladilo, tak tam už s pletením vysedávat jen tak nebudu.-)

užijte si krásný sváteční večer a já jdu pokračovat, abych už to měla...zima asi začíná:-)))
Pavla


2 komentáře:

  1. Když jsem začala číst Tvůj příspěvek, tak jsem si říkala - no teda! Ale pak už jsem se u čtení usmívala. Plány jsou plány a skutek utek :-). Ale svým způsobem jsi měla pěkný den zakončený večerem, který v plánu byl.
    Hezké fotky s příjemnou atmosférou.
    Pohodový den, Pavlo!
    Hanka(bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj,člověk by snil,ale ta realita je trochu jina...i kdyz se snažím do každého dne trocha odpočinku vsunout,bez toho bych fungovat nemohla ..děkuji za přízeň a nahlédnutí:-) pavla

      Vymazat