Translate

neděle 6. října 2019

Ořechový koláč aneb nedělní podvečerní siesta u nás


občas na mě na netu vyskočí nějaký recept, tak si ho uložím a třeba někdy na něj dojde..
Tenhle receptík se mi náramně hodil, jelikož mi moje milovaná švagrová vyloupala několik beden loňských ořechů a to pak je to pečení radost:-)

Děti si dnes koláč - po házenkářských výkonech- opravdu zaslouží
Valči družstvo přivezlo vítězství z Pardubic, kde si Valča  připsala na konto dalších 11 golů a Danovo družstvo zas postoupilo z kraje do žákovské ligy a i Dan si připsal více jak deset gólů...tak máme z jejich úspěchů velkou radost...asi jako každý rodič, který do dětí investuje spoustu času a energie a doufá, že to bylo k něčemu...a že se nám to jednou vrátí:-)..už se to začíná vracet-mám radost za ně.-)


...takže jsem jim s radostí upekla něco dobrého na zub...

recept:

Ořechový koláč

na těsto: 200g hl.mouky
150g másla
50g cukr moučka
1 žloutek
...
vypracujeme těsto a napěchujeme do dortové formy a vyvýšíme okraje

náplň: 100g másla
100g cukr krupice
30g hl.mouky
140g vlašských ořechů mletých
3 vejce
1 bílek
...
vyšleháme a na těsto nalijeme
pečeme na 160 st


dobrou chuť




1 komentář:

  1. Receptík jsem si vytiskla, myslím, že ho využiju!
    Hezký den!
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat