Translate

středa 9. října 2019

zámek Vranov nad Dyjí


...no když se podívám z okna, jaký je tam počasí, tak se mi nechce věřit, že ještě před čtrnácti dny jsme měli takové azuro.
Ale už tehdy to bylo takovéto podzimní..na sluníčku krásně ve stínu to sneslo mikinu a noce už byly chladné.
Jsem ráda, že jsme ještě ten víkend do Vranova vyrazili, protože to opět stálo za to.


na zámek jsme koukali z okna našeho penzionu, ale až v neděli jsme se rozhodli si to  k němu vyšlápnout. Řekla bych, že už to bylo z posledních sil, neb před tím jsme stihli objet Vranovskou přehradu-né celou, ale kus jo, navštívili jsme hrad Cornštejn - odkud je na přehradu nádherný pohled, v Bítově si dali na řízkobraní oběd a jeli zpět do Vranova...
...kdo Vranov zná, tak ví, že městečko leží u řeky a když se rozhodnete kamkoliv jet, tak prostě musíte vyšlapat několi km serpentýn..a když se zase do Vranova odkudkoliv vracíte, tak zase ty serpentýny sjíždíte, ale když chcete jet ještě na zámek, tak musíte to , co jste sjeli, zase hezky vyšlápnout...jinak to tam prostě nejde.
Takže jsme ten den ujeli 33 km-výživných 33 km:-)



Už byl podvečer a to pravé sluníčko na focení, tak jsem si to prostě nemohla nechat ujít a holt si to tam - jako všichni ostatní - vyšlapala.
Zámek je to krásný a hodně členitý a krásně se tyčí nad Vranovem
Prohlídku jsme už nestihli, tak třeba příště















tak /cyklo/cestování zdar, my to prostě milujeme:-)


1 komentář:

  1. Moc krásné fotky. Nikdy jsem tam nebyla, takže jsem se ráda podíval. Počasí jste měli ukázkové, přesně na takový výlet.
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat