Translate

úterý 22. října 2019

po delší době...


...zase jehlice v ruce..
i když chodím z dílny každý den utahaná jak kotě, tak si i přesto vemu večer jehlice a něco málo motám...
tentokrát mě oslovila kamarádka, jestli bych jí jednu čepici neupletla, že se na to necítí a k ní si pak dodělá šálu...
tak to jsem radostí nadskočila, zase byl důvod něco motat
...
přinesla si svojí vlnu, což vždy ocením
 ..upletla jsem rovnou dvě..jednu větší a jednu menší s tím, že až si je vyzkouší, tak tu druhou rozpářeme.
Proto jsem je ani nezapošívala, aby to šlo jedním zatažením a bylo rozpáráno.-)








...hned jsme měli důvod sejít se na kafíčko:-)))
čepice vyzkoušela a vybrala si tu menší, což jsem předpokládala 
 byla nadšená...což mě potěšilo

...jenže se mě čepice taky zalíbila...a tak jsem doma pohledala vhodnou vlnu a upletla si jí v modré barvě i pro sebe:-))



ta modrá je upletená z bavlny, takže neplní ani tak funkci k zachumlání a zahřátí, jako spíše k tomu, aby sála pot...takže  na sportovní aktivity jako jsou dlouhé procházky se psem nebo v zimě na běžky.... ideální.


nosit se může jak ohrnutá, tak neohrnutá-spadlá

už jsem jí vyzkoušela v praxi, kdy bylo venku tak nějak sychravo a čepice naprosto splnila svůj účel
Ještě tu mám materiál třeba na nákrčník.-)
tak ten třeba jindy, až zase naberu sílu:-))

...jo a ty domečky v pozadí...ty jsou od šikovné Pavly Studihradové..prostě jsem neodolala - už mám pro ně vymyšlené naprosto dokonalé místečko a jelikož jsem už dlouho doma nic neměnila, ani nezkrášlovala, tak bylo zase na čase...udělat si radost:-))

krásný večer všem
Pavla



3 komentáře:

  1. Pavlo, jak moc ti rozumím! Kdyby přišla kamarádka, že chce cokoli uplést, neřekla bych ne :o), tak mne to baví.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak Álo, pro sebe už toho mám tolik, že když přijde někdo, že by něco chtěl, tak zajásám...občas dám ale i něco do prodeje...to je většinou, když chci vyzkoušet novou vlnu, nebo vzorek, ale vim, že už to fakt nestačim unosit:-))..už se nám pletařkám blíží ten krásný čas s jehlicemi v ruce u večerního rozpáleného krbu..na to se vždy mooooc těšim... hezké dny

      Vymazat