Translate

pátek 18. října 2019

dnešní....


 ....den se krásně vyvedl
...Na to, že je polovina října, tak nám počasí tedy opravdu přeje.


dnes jsme toho stihli opravdu hodně...

...manžel si vzal dovolenou..
..no asi to nebylo úplně pro to, aby mi přinesl snídani do postele...ale bylo to moc příjemný probuzení...že by to bylo tím naším výročím???.-)
ať to bylo čím chtělo, tak musím říct, že jeho energii bych fakt chtěla mít...někdy nechápu, kolik toho stihne a stále s úsměvem na tváři...

..ta snídaně přišla až v osm ráno, kdy já měla ještě skoro půlnoc a on už měl půl šichty za sebou.

stihl odvézt auto do servisu a aniž by mě vzbudil, /abych jela za ním a pak ho odvezla domů/ se v tichosti vyplížil, odvezl ho v půl sedmé ráno a vrátil se na kole...dal si hezkých 10 ranních kiláčků
..pak vypravil děti do škol, což už není taková práce, ale minimální dohled musí být.-)
..nanosil si materiál na střechu-což byl ten důvod dovolené:-))) /dodělat střechu na zahradním domku/
...zalil mi všechny truhlíky, když tak pořád ještě krásně kvetou
...no a pak přišla ta snídaně...

+++++++++++++++++++++++++VSUVKA++++++++++++++++++++++++++++++
Ještě jsem tu snad nikdy o svém muži nepsala, ale tak to prostě mám..takový on je a já jsem vděčná, že jsme se před těma 19ti lety našli...:-)
je to kus života, ale stále jako na začátku!!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

... já trávila celé dopoledne v dílně-jak jinak-takže dalších pár objednávek mám zase hotovo-hurááá

..následoval rychlý oběd a po něm jsme jeli fandit starším žákům na házenkářský turnaj v Plzni, který náš klub pořádá
....kluci vybojovali výhru a čekali na další večerní zápas a my mezi tím dojeli pro psa a jeli se s ním vyběhat do lesa...
...já si tentokrát vzala foťák..copa kdyby....když tam na psa může manžel dávat pozor, tak já tak můžu  být v klidu a nerušeně fotit.-)

...


...muflony jsme tentokrát nepotkali, za to jsme potkali myslivce, který mířil akorát na posed...tak jsme se s naší Terry odklonili raději jiným směrem a raději si jí přivázali...pro někoho totiž vypadá Terinka  jako malé prasátko, tak bylo jistější, mít jí pod kontrolou:-))


...venku je nejšťastnější a my s ní...



....
prostě jsme si procházku užili a já zase koukala co bych kde mohla vyfotit..
...ono se v tý přírodě vždycky něco najde, když člověk umí koukat kolem sebe
..z určitých míst bych už mohla dělat časosběrné snímky ve všech ročních období:-))













dnes byla široko daleko jen naše Terry, žádné jiné zvíře jsme nepotkali...za to jsme měli na dosah balon, který v jeden moment vypadal, že přistane vedle nás







..no a když už jsme se blížili k autu, tak se na obloze začaly vytvářet krásné obrazce, takže zas bylo co fotit..nádherná podívaná, kdy se kryly černé mraky s těma ozářenýma od slunce a ten svěží a přitom ještě pořád teplej vzduch....prostě nádhera...





..no a tím procházka končí, rychle domů, umýt psa, nakrmit psa i nás a jet ještě fandit na jeden večerní zápas..
...tentokrát s Duklou Praha...


...výhra byla zasloužená...
takže máme radost  a zítra jdeme fandit zas
...
víc takových dní
mějte krásný večer a nadcházející víkend
U nás panuje pohoda u plápolajících svíček s dobrým vínkem a kouskem špíčku
Děti jsou ještě v nejlepším, za to Terry ta už má půlnoc od toho, co jsme se z procházky vrátili:-))
Tak krásnou dobrou noc
Pavla

1 komentář:

  1. Tak to byl opravdu den zaplněný od rána až do večera. Pěkně se to četlo a u toho dívalo na krásné fotky!
    Jen samé hezké dny přeji!
    Hanka

    OdpovědětVymazat