Translate

neděle 27. října 2019

Rotunda..Starý Plzenec...aneb...


...zůstala jsem dnes doma sama, a tak jsem si ten poslední sluneční podzimní říjnový den, jela užít:-))
a to já zase umím:-)))
Jedno dítko odjelo s manželem a staršíma dorostenkama hrát do Poruby a mladší dítko protáhlo obličej, když jsem se zmínila, že by mohl jet se mnou na výlet...
..prý radši jede skákat do lesa na kole...
tak holt jo, noooo.-)
...



...nakonec jsem byla ráda, že jsem jela sama, protože jet s nima, tak k rotundě vyběhnem, oni řeknou "hezký" a zase by se jelo zpět...:-))) znáte to...
...
Už když jsem ve Starém Plzenci zaparkovala mi bylo jasný, že nápad "jít v neděli odpoledne na rotundu" nebyl úplně ten nejšťastnější.....
...rozhodně jsem tu nebyla sama:-))
...
no nic, neva, to mě nemůže rozházet.-)
...vyšplhala jsem k rotundě a plynule pokračovala do okolních lesů
...u Rotundy bylo plno a fotit se fakt nedalo...já to mám tak nějak raději bez lidí:-)))
...




...i tady v lesích bylo krásně...
..a já si k tomu focení vždycky něco najdu.-)...







...asi tak po hodině jsem se k Rotundě opět vrátila, ale turisté se kochali a pořád tady bylo plno...
...a tak jsem si sedla na lavičku a trpělivě čekala, až odejdou...
...bylo celkem pod mrakem, většinou tu byly rodiny s dětmi, a tak jsem si říkala, že nemají moc důvod se tu zdržovat...



...kdo si počká, ten se dočká...



...a dočkala jsem se...
..udělala jsem pár fotek a v momentě, kdy jsem si chtěla svá fidlátka zabalit, tak se vylouplo asi tak na pět minut  zapadající sluníčko a všechno to tu nádherně osvítilo...
...
takže jsem to zase všechno vybalila a udělala fotky nové:-)))
pak těch fotek nemám mít tolik:-))) /a to je hoooodně přebrané/




měla jsem opravdu štěstí
nějak tak jsem si to vysnila, když už jsem sem jela, že tu na tom kopci chci ten západ slunce zažít
...normálně trpělivá moc nejsem, ale u fotografování tedy jo...
...už jsem se tak nějak naučila nefotit za každou cenu, neuspěchat to...protože to se vyplácí.-)


...sotva jsem dofotila, tak sluníčko zapadlo a k Rotundě opět přišlo pár lidí, ale to mi už bylo jedno...
...měla jsem , co jsem chtěla a mohla tak jet domů...



...cestou z kopce...přímo tady...jsem potkala taky nějakého nadšeného fotografa, který měl tedy výbavu o dost lepší než já...ale bohužel ten pětiminutový západ slunce nestihl...
...trochu si posteskl, že žene z Plzně, aby to stihl...tak teď už si prý počká na setmění a udělá večerní záběry...no..jsem ráda, že nejsem sama prdlá fotografka-i když jen amatérka:-)))
...
ale vlastně musim poděkovat tomu, že sem proudilo tolik lidí a u Rotundy mi tak trošku překáželi, že jsem se vlastně díky nim toho západu dočkala.-)
...


...jsem ráda, že jsem ten poslední krásnej den stihla ještě zdokumentovat...a teď už prý mají přijít deštíky a zima....tak přijít  můžou...u kamen je taky dobře:-))


...

mějte krásný večer
..
Pavla

10 komentářů:

  1. Krásné fotky i místo.. Prima dny!

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt krásné fotky! I když sama, tak sis to užila.
    Hezký sváteční den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, užila...na ty krátké rychlé výlety s jasným cílem vyrážím klidně sama, na ty delší už mám ráda kolem sebe i rodinku.-) taky hezký sváteční den přeji

      Vymazat
  3. Pavli, krásné místo a moc povedené fotky. Nádhera.
    Přeji ti fajn večer. D.

    OdpovědětVymazat