Translate

neděle 13. září 2015

všude samá keramika, ale tentokrát néééé moje:-)

Tolik keramiky na jednom místě nemůže být nikde jinde, než na známém jarmarku v Berouně. Myslím, že to dost z vás poznalo:-)
Asi jsem ostuda, ale já na nich byla jako návštěvník úplně poprvé.
Vždycky mi ten termín nějak utekl, nebo nebyl prostě čas. 
Tentokrát jsem si ho ale udělala a s kamarádkou a dětma vyrazila.


Překvapilo mě, kolik tady toho bylo, a pak taky to, že v mnoha  stáncích byli i prodávající z Polska, Maďarska....atd..
Samozřejmě jsme nejvíce utratili za jídlo, ale s dětma to snad ani jinak nejde. Já osobně bych některé z mlsnot oželela a raději si koupila hrneček nebo mističku navíc, ale to bych tu musela být sama:-)
Ale i tak jsem si udělala radost, něco málo jsem si koupila, seznámila se i s Marcelkou-Hliněnkou a načerpala tu i spousty inspirace.....a samozřejmě fotila a fotila.


Je neuvěřitelné, kolik se toho dá z jedné stejné hroudy hlíny vyrobit, co stánek, to jiný nápad, jiné provedení, jiné barvy...no prostě úžasné:-)





Takže se kochejte a příště, až zase tyhle trhy budou, tak si určitě udělejte čas a zajeďte si sem. Stojí to za to!!! 
Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat