Translate

neděle 22. června 2014

Háčkovaný polštář


Konečně jedna dodělaná věc:-)
Tento povlak na polštář vznikl úplnou náhodou, původně to měla být deka do obýváku. Začala jsem háčkovat první kostičku v kombinaci růžové a bílé, a pak na delší dobu uložila hluboko do košíku...tuto sobotu jsem se k oné kostičce vrátila, ale po delším váhání jsem usoudila, že tak sytá růžová se mi do obýváku nehodí, a teď, co s tím:-).....

Deku zamýšlím v kombinaci pastelových barev bílé, modré, zelenkavé a růžové, ale v obchodě neměly zrovna pastelově růžovou ale jen tuto, tak jsem jí vzala, a už doma mi bylo jasné, že to není ono.
Ale přeci ji nevyhodím, tak jsem začla přemýšlet, co s tím rozdělaným kouskem dál......
...jelikož jsem měla jen jedno klubíčko, nedaly se vymýšlet žádné velké projekty, a tak jsem celé klubíčko 
využila  na polštář....

....dokonce našel i své místo v domě .... u dcery v pokoji je naprosto dokonalý... pasuje tam jako ulitý:-)
Musím se pochválit, protože to je snad moje první rozháčkovaná věc, kterou jsem dotahla do konce!!! a to je co říct:-)
...předešlé deky, na kterých jsem pracovala a už je vám tu zde představila , stále čekají na zapošití a obháčkování, ale věřím, že je též dodělám a budou další ozdobou v našem domečku:-)



byla jsem limitovaná pouze jedním klubíčkem růžové, a tak vznikl oboustranný polštář z každé strany jiný....

Oba díly jsem zháčkovala ze třech stran a z té čtvrté jsem je zháčkovala jen na krajích a uprostřed jsem vháčkovala z každé strany 3 cancourky na zavázání, pro snažší vyjmutí polštáře.


Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat