Translate

středa 18. června 2014

Včerejší nákup v Ikee

Krásný den,
taky tak rádi projíždíte Ikeou a nasáváte inspiraci a vždy si něco přivezete domů? Tak to je přesně můj případ, škoda jen, že máme Ikeu tak daleko:-(
Včera jsem ale hodila práci za hlavu, člověk si musí taky trochu odpočnout  a  udělat si  radost:-)...vzala jsem děti, mamku a frčely jsme z Plzně na Prahu....bez chlapů se přeci jen lépe nakupuje, i když ten můj je velmi trpělivý, ale 4 hodiny by tam se mnou asi netrávil:-)...a jediný zástupce mužského pohlaví-můj syn-to vydržel jen díky dortíkům v restauraci.-)

.....co jsem potřebovala, to jsem koupila....a nejen to:-) ale to asi každá z nás zná. 
V současné době doděláváme dětem v patře koupelnu...je to taková pidi koupelna, ale sprcháč , umyvadlo i toaleta se tam vejde a teď už jen zbývalo vymyslet, do jakých barev to ladit.

Jsem pro jednoduchost, ale taky jsem velmi nerozhodná a jelikož se mi líbí více kombinací a mám spoustu nápadů, tak je těžké to nepřeplácat a udělat to praktické.
Nad tím, jak bude koupelna vypadat, přemýšlím asi už půl roku. Nakonec jsem se rozhodla pro bílou barvu, tedy jen co se obkladů a dlažby týče. Je to opravdu malý prostor, takže jsem nakonec vymyslela udělat podlahu a zděnou polici pod umyvadlem bílou mozaikou a stěny a sprcháč obložit bílým obkladem 10x10 cm na koso...to mě obkladač moc nepochválil, nicméně vyhověl:-)

...no a těmito doplňky chci koupelnu doladit.
Zbylou zeď budu chtít vymalovat v barvě lila, jako jsou ručníky a květináče /strop bílý/ , a doladí to zelená.
V Ikee si sami děti vybraly barvu ručníků a bylo rozhodnuto.
A až se nám omrzí koukat na zelenou a fialkovou, tak bude stačit jen vymalovat a pořídit třeba nové ručníky v jiných barvách. K těm bílým obkladům může jít vše.
myslím, že budu s výsledkem spokojená...
....hned jak bude koupelna hotová, slibuji, že nafotím:-)

...další věci, které jsem nutně potřebovala...
tyto sklenice naprosto zbožňuji:-)
naučila jsem se do nich uskladňovat snad vše, nejenže v nich obsah hezky vypadá, ale těsnící víčko je praktické a když se sklenice vyprázdní, dá se sklenice  bez problémů omýt a použít nanovo.

...hodně tyto sklenice plním nasušenými bylinkami a vším suchým, co se mi v kuchyni nachází, jako třeba...
fazole, různá semínka lněná, slunečnicová, dýňová, kokos, vločky, hořké kakao, které jsem před tím vždy sypala z původního obalu, a pak to bylo všude, jen né tam, kde jsem potřebovala... dále těstoviny, rýži, čočku, pytlíkové čaje, zrnkovou kávu.....je toho opravdu hodně

V mojí budoucí kuchyni plánuji police místo horních skříněk, kde budu mít všechny tyto sklenice po ruce. Je to velmi přehledné a už se na to moooooccc těším:-)

....no a tohle jsou právě ty věci, které člověk nepotřebuje, ale neodolá:-)
takže jsem si udělala radost tímhle oválným tácem, svícny a retro skleničkama na kytičky, no a běhouny na stůl nesmí chybět....a když oni mi tak ladí:-) nekupte to!!!






....tak to bylo moje včerejší utrácení v Ikee...
....mějte se krásně a dělejte si radost:-)
Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat