Translate

úterý 3. června 2014

večeře za kačku:-)


KOSMATICE
......................................
krásný večer všem
Dnes jsem zvolila opravdu levnou ale velmi chutnou večeři:-)
vyběhla jsem na zahradu, u plotu natrhala květy černého bezu, připravila si těstíčko a večeře byla na světě.

těsto:
hladká mouka
vejce
sůl
mléko
sezamová semínka-nemusí být, pokud nemáte
.................................
vše jsem mixérem umixovala /palačinková konzistence/ a jednotlivé květy i se šťopkou do těstíčka namáčela. V malém hrnci jsem si zatím rozpálila tak 3 cm oleje a v něm obalené květy těstíčkem  smažila z obou stran.
........
pokud si tuto dobrotu chcete udělata, tak spěchejte, u nás už začínají květy pomalu odkvétat.
................
pokud dáte do těsta více soli, máte kosmatici na slano, pokud dáte jen špetku, můžete si kosmatici osladit, já použila agávový bio sirup, můžete posypat např. skořivocým cukrem, namáčet do marmelády nebo polít medem,  záleží, co vám více chutná.





krásný večer a dobrou chuť!!


Žádné komentáře:

Okomentovat