Translate

sobota 14. června 2014

Smažené tofu s vejcem


Smažené tofu s vejcem
...........................................
Přes týden jsem nucena vymýšlet rychlá jídla, většinou je to, co dům dá:-) Jsem celá dopoledne v dílně, a pokud si nestihnu uvařit den předem, tak jsem pak nucena improvizovat a hlad mi nedovolí vymýšlet něco náročného a zdlouhavého, tak občas vzniknou i taková jídla, jako je zrovna toto:-)


V lednici jsem našla tofu, vejce a zbytek šunky
na zahrádce zase petržel, libeček a mateřídoušku
a ve špajzu pohankové a kukuřičné instatní vločky, které jsem si poslední dobou velmi oblíbila, zahušťuji jimi omáčky, přidávám je do polévek a nebo si z nich udělám rychlou kaši.
né že bych byla vegetarián, jím vše, ale když vařím pro celou rodinu, tak je to většinou s masem, tak aspoň v týdnu, kdy jedí děti ve škole a manžel v práci, si občas dopřeji i něco nemasového:-)
................
recept:
tofu jsem nakrájela na slaboučké hranolky a dala osmažit na slunečnicový olej
v misce jsem si rozmíchala 2 vejce, bylinky, hrnek mléka, 3/4 hrnku instantních výše zmíněných vloček, sůl, nakrájela 3 plátky šunky a celou směs nalila na osmažené tofu. 
původně jsem myslela, že z toho vznikne omeleta, ale to se nezadařilo, tak jsem to rozmíchala a i tak to bylo moc dobrý.
určitě vyzkoušejte
dobrou chuť





Žádné komentáře:

Okomentovat