Translate

úterý 8. října 2019

bedýnky od českých farmářů...aneb...podlehla jsem


...vše je jednou poprvé..
To jsem takhle jednou večer usedla k netu a najednou tam na mě vyskočila reklama na farmářské bedýnky....což mě zaujalo.
Rozhodla jsem se to zkusit, zaregistrovala jsem se a udělala svojí první objednávku.
objednala jsem si jednu rodinnou zeleninovou bedýnku, která je tak trochu překvapením, protože úplně přesně nevíte, co v ní všechno po dodání najdete.
Já v ní našla spoustu voňavé zeleniny a pár kousků ovoce, které vidíte na fotkách...od všeho pár kusů, na pár dní pro čtyřčlenou rodinu ideální.
Pokud si objednáte takovouto bedýnku, tak máte automaticky dopravu zdarma, což je myslím výhodné.
Jenže naše rodina je tak trochu masožravá, tak jsem krom bedýnky se zeleninou a ovocem objednala ještě další dobroty
pro manžela kolínko na ovárek, pro všechny krůtí stehna, která už vidím zítra v hrnci na kořenové zelenině, dobré chlebíky, nějaké mléčné výrobky, moštík...a to vše od českých farmářů z okolí.
....
jsem ráda, že takto mohu českým farmářům pomoci a tím, že mi to dovezli až domů, zase pomohli oni mě...hlavně mi ušetřili čas, který jsem mohla věnovat tvorbě a všem objednávkám, které tady mám.
...
pravda...mohla jsem vzít auto a zajet kousek do supermarketu a nakoupit si sama, ale čas je drahocenný a já ho ráda využívám jinak...Takhle jsem mohla pomoci našim farmářům a za odměnu mi je kvalitní jídlo...
...když jsem si to tak všechno vyskládala v kuchyni na pult, měla jsem pocit, že je úplně škoda z toho něco vařit...tak nějak jinak na to jídlo koukám, když si za tím představím tu dřinu farmářů.
Beru to jako dar a taky k tomu tak přistupuji, neplýtvám a snažím se zužitkovat úplně vše.


vše je tak voňavé a plné chuti
takhle čerstvě vykopané brambory jsem už dlouho neviděla, ty typicky české hrušky,které známe od našich babiček, ta sladká mrkev...prostě nádhera
..a taky malý dárek za můj první nákup.-)








..no nechci vám tu dělat chutě..já mám na pár dní s vařením vystaráno a až to všechno sníme, tak si objednám další...tam už by neměla chybět dýně ani česnek, věřím, že to bude opět pestré překvapení.
...
právě tu prošel kolem manžel a nesl si ovarové kolínko...ta vůně...tak se mějte krásně a já jdu z vývaru z masa udělat výbornou polévku:-))
Pavla


1 komentář:

  1. Tak to se opravdu srdce zrovna směje když vidí Tvoje fotky.Myslím, že je to dobrý nápad, dobrá nabídka!
    Hezký den, Pavlo!
    Hanka

    OdpovědětVymazat