Translate

čtvrtek 25. září 2014

Truhla

...V našem sklepě i v zahradním altánu se občas skrývají poklady:-)
Tahle truhla se dlouhá léta krčila v zahradním domku pod tíhou starých nepotřebných květináčů a už léta jsme mluvili o tom, že ji jednou opravíme a použijeme do našeho zrekonstruovaného domečku. 
A právě letos přišel její čas:-)
V březnu jsme ji z pod tíhou starých nepotřebných věcí vymanili a přenesli na terasu. Nastala otázka "co s ní" a "kam s ní"
Jenže se mi na terase zalíbila, a tak se s ní celé léto nic nedělalo:-)
V domečku stále probíhala rekonstrukce a když se začla řešit otázka, jak zařídit jídelnu, krom toho, co už jsme měli, tak jsem hned měla jasno, kam truhla přijde.
Když jsme v Ikee kupovali kuchyň a dostali zpět 20%, tak mě napadlo, že stejné horní skříňky, které přijdou do kuchyně, dáme i do jídelny, tím jsme si vyřešili úložný prostor pro takovéto "lepší a slavnostnější nádobí" a pod těmi skříňkami vznikl přesně prostor pro již zmíněnou truhlu. 
No a když se tedy už vědělo, co s ní a kam s ní, tak jsme na ní začli pracovat.
.................
obrousili jsme ji a já si nechala namíchat odstín stejný jako na horních skříňkách. Natřeli a teď už má své místo. V lavici je úložný prostor a na ní se toho vejde taky dost:-)
Miluju, když můžu nakombinovat staré s novým. Má to své kouzlo:-)
Teď mi na terase trošku chybí, ale v jídelně bude mnohem využitější:-)
Mějte krásné podzimní dny a nebojte se renovací a kombinování.
Pavla







Žádné komentáře:

Okomentovat