Translate

středa 22. října 2014

keramické hrnce s poklicí


tento příspěvek bych ráda nazvala "pod pokličkou":-)
poslední dobou se roztrhl pytel s objednávkama na hrnce s poklicemi. 
Nikdy bych nevěřila tomu, že budu schopna vyrobit něco takového , ale jelikož  jsem svolná pro každou výzvu, tak jsem do toho šla a zde vidíte výsledek.
Výroba takového hrnce je o trpělivosti, vše má svůj čas a musí se dodržet určitý postup, což u netočené keramiky jako je tato, je správný postup na místě a v závěru před výpalem a glazováním  pak dlouhé hodiny smirkování, aby ta poklice sedla na hrnec co nejlépe.
Jsem ráda, že jsem takové objednávky vzala, díky nimž jsem se posunula zas o krok dál:-)
Děkuji za váš čas a všechny milé komentáře, moc si jich vážím.
Mějte krásný večer, Pavla















Žádné komentáře:

Okomentovat