Translate

čtvrtek 23. dubna 2015

....taky vyšívám:-)

....tedy, abych to uvedla na pravou míru....po letech jsem si vyšila tento obrázek:-)
Hodně jsem vyšívala jako malá, ale jen do doby, než jsem poznala kouzlo háčku a jehlic. To pak šlo vyšívání stranou:-)
Nedávno ale přišla dcera ze školy, že prý potřebují na pracovky bavlnky, panavu, vyšívací kruh, aj......a jelikož nejsem žádný troškař, tak jsem té panavy vzala hned 1m x 1,40 s tím, že si taky něco zkusím.  Oprášila jsem několik časopisů a našla v nich nejednu výšivku. 
A jelikož jsem typ, který nedokáže v pozdních večerních hodinách jen sedět u televize a nic přitom nedělat, tak jsem začla vyšívat. Pravda, k televizi to není zas tak výborná činnost, ale dala jsem to a obrázek je na světě.....Když jsem ho dodělala, tak jsem náhodou zjistila, že to nemám asi tak úplně správně, protože by měly být ty křížky asi na sebe nalepené a né mezi nima vynechávat osnovu...no, ale  i tak je to celkem čitelné, tak třeba příště:-)


Ještě mám rozdělaný jeden motiv, ale u toho zatím nevím, jestli z toho bude zase jen obrázek a nebo aplikace na polštář. Co jsem ale zjistila je, že není potřeba si kupovat jen  drahé bavlnky, ale já sáhla mezi zbytkovou vlnu, která se mi tu válí po igelitkách a určité motivy jsem vyšívala vlnou a vůbec to není špatný a má to své výhody, nemusím utráce a ještě k tomu zdělám zbytky:-)


mějte se krásně a užívejte jara
Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat