Translate

pondělí 17. srpna 2015

háčkovaný jutový klobouček

Háčkované kloboučky bych mohla rozdávat, vzhledem k tomu, kolik už jich mám:-)
Kloboučky totiž háčkuji pro naši celou rodinu, před každou naší dovolenou na lodi.
Konkrétně pro sebe si dělám vždy nový:-) 
Nebojte, nejsem blázen, jen mě strašně baví háčkovat a vzhledem k tomu, že už jsem zas delší dobu háček v ruce nedržela - jsem si musela nějakou příležitost najít. 
V rámci naší expedice /o ní až jindy/ jsme absolvovali o víkendu  vodu-Vltavu, tak jsem hned měla důvod si zase něco nového uháčkovat.
Tentokrát jsem chtěla zkusit něco nového, a tak jsem šáhla po obyčejném jutovém provázku a zkusila to z něho. Klobouček drží dobře tvar, jediná jeho nevýhoda je, že trošku kouše, ale když má člověk hodně vlasů jako já, tak to ani nepozná.
Hlavní je, že v těch 38 st. mě klobouček ochránil před úpalem a to je  nejdůležitější.
Mějte se prima a užívejte poslední týdny prázdnin
Pavla






Žádné komentáře:

Okomentovat